Har du villet vært surrogatmor?

Nei, jeg er ikke så glad i å gå gravid. Så dette gjør jeg kun for megselv.
 
Hadde det vert en garanti for at alle mine svangerskap ville vert like lette som de to jeg har hatt til nå, så hadde det ikke stått på det å gå gravid.
For å gå gravid har vert en god opplevelse. Vertfall den første og foreløpig dette svangerskapet nå.
Meeen, kunne aldri gitt fra meg barnet!! Selv om jeg hadde visst at det egentlig ikke var mitt. Jeg blir veldig glad og tilknyttet til barn generelt. Har mange fosterbarn i mitt hjerte som jeg ser på som mine barn, og de har ikke jeg født en gang.
 
Jeg vet om noen jeg hadde gjort det for med glede. Selv om det er tungt å gå gravid, så hadde jeg gjort det for noen som mister gang på gang eller ikke kan få barn selv etter å ha mistet
 
Tror det hadde vært alt for vanskelig å gå gravid med et barn og gi det vekk. Men har tenkt litt på det om søsteren min skulle slite i fremtiden.
 
Nei, absolutt ikke.. er altfor følsom til det. Hadde blitt ekstremt knyttet og fått morsfølelse for barnet i magen..
 
Hmm vanskelig, tror det har vært veldig vanskelig å gi bort barnet etter man har kjent det sparker inni magen å sånt, man blir jo knyttet til småen :)

Jeg kunne ha kanskje vært det til min søster, fordi da er jo ungen uansett en del av meg :)
 
Nei. Det tror jeg ikke.

Blir fryktelig dårlig og fungerer ikke i ett svangerskap.

Ganske sikker på jeg ikke kunne gitt fra meg babyen også.
 
Nei, det hadde jeg ikke klart. For det første så blir jeg så dårlig, og for det andre tviler jeg på at jeg hadde klart å gitt fra meg ungen.
 
Nei, men det er mest fordi vi har gjennomgått/gjennomgår IVF og fått nok av "den biten".
 
Nei!!!!

Først og fremst fordi jeg aldri hadde klart å gi fra meg et barn jeg hadde hatt omsorgen for i magen i så mange måneder og blitt kjent med. Selv om det ikke var mitt biologisk.

Og jeg hadde store plager i svangerskapene og det har preget kroppen mye for resten av livet også, så jeg hadde ikke villet gått igjennom det med mindre jeg fikk et barn av det. Og ønsker ikke ha flere egne barn nå heller pga dette.

I tillegg så er jeg i mot surrogati av flere årsaker.
 
Hadde jeg ikke vært så dårlig under svangerskapene og måttet ha keisersnitt kunne jeg vurdert det for aller nærmeste familie :)
 
Jeg har ikke klart det, men det er flott at kvinner vil gjøre det for andre :Heartred
 
Jeg tror ikke jeg ville klart det nå, både kropslig og psykisk hadde det nok blitt for hardt.
Men hadde jeg hatt bedre kropp til å gå gravid, og ikke vært gjennom så mye vansker med graviditeter hadde jeg kunnet vurdert det! Synes tanken er fin.
 
Nei, kan ikke si at jeg elsker å være gravid så mye at jeg kunne gjort det.
 
Back
Topp