Har du gått opp en eller flere BH-størrelser?

Jeg bruker fremdeles ammebh’ene fra sist og de er ganske fleksible så vet ikke hvor mye de har vokst, men de har vokst (til mannens store glede) [emoji4][emoji23]
 
Ikke måttet gå opp i størrelse, men de fyller litt mer (heldigvis). Er vanligvis en beskjeden b cup, nå fyller de bra :)
 
Nei, men håper det skjer! Jeg har ikke-eksiterende pupper, så hadde vært gøy å fått litt pupper selv om man er godt ferdig med puberteten :p:D
 
Her har jeg gått opp en til to str, men det finnes jo ikke i vanlige butikker, så gått fra 75d til 80d/e.

Så kjipt å ikke finne passende BHer i vanlige butikker! Da blir det jo fort mye dyrere enn nødvendig...
 
Jeg bruker fremdeles ammebh’ene fra sist og de er ganske fleksible så vet ikke hvor mye de har vokst, men de har vokst (til mannens store glede) [emoji4][emoji23]

Herlig å kunne bruke BHer fra sist gang! :D
 
Ikke måttet gå opp i størrelse, men de fyller litt mer (heldigvis). Er vanligvis en beskjeden b cup, nå fyller de bra :)

Greit når man blir fornøyde med utviklingen! Synes selv at det er litt stas foreløpig. Har alltid hatt så små pupper, gjør ingenting om de blir litt større :)
 
Nei, men håper det skjer! Jeg har ikke-eksiterende pupper, så hadde vært gøy å fått litt pupper selv om man er godt ferdig med puberteten :p:D

Ja, men med tiden må de jo bli større for å få plass til melk? Satser på at du merker forandring før den tid ;)
 
Så kjipt å ikke finne passende BHer i vanlige butikker! Da blir det jo fort mye dyrere enn nødvendig...
Ja jeg har valgt å ikke ta turen til change enda, det begrenser seg jo hvor lenge de vil være som dette. Men har finni et ok alternativ på hm sine nettsider :)
 
Merker at de blir større ja :) De har egentlig akkurat blitt litt normale igjen etter ammeslutt i desember :p. Så nå fyller de opp Bh igjen :p
 
Back
Topp