Har du gått opp en eller flere BH-størrelser?

Det kommer nok tidsnok :) Har du små/store/midt i mellom fra før? Vet ikke om det har noe å si?
Tja, vil vel ikke si at de er sånn kjempestore fra før av... Bruker c-cup til vanlig... Men mannfolket venter på at de skal bli store over natten... [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Verre skal det bli, ja :p:D Husker du hvor mange størrelser du gikk opp totalt sist? Mot slutten kan jeg se for meg at det er lurt å kjøpe amme-BHer, de kan jo brukes en stund etter graviditeten også. Men blir puppene større også etter fødsel? :eek:
Tror ikke de ble særlig større før fødsel, men brukte for det meste ammebher på slutten, så kanskje litt? Etter fødsel når melka kom var de seriøst digre :O Men bruker 75D til vanlig, og hadde ikke behov for større ammebh enn str L :)
 
Har gått fra 70c til 85D [emoji32] å de er enda så såre at det å ta på de er vondt... Er uke 14 i morgen. Noen andre som er såre ? Syntes det varte så lenge , følte lissom dette gikk over med de 2 andre svangerskapene.
 
Ingen av mine bh’er med spiler passer lenger! Bruker topper uten spiler fra Newyorker! Gull og de strammer ikke[emoji5]
 
Har gått opp en-to størrelser, tror jeg :) Merka det egentlig ikke så godt, for bruker stort sett bare «tøy-bh» uten spiler på jobb. Men skulle kjøpe nye, og da fikk jeg litt sjokk over at jeg måtte kjøpe større størrelse. Samboeren sa de var større ganske tidlig, men jeg trodde ikke noe på det da jeg ikke merka det selv :p
Har også lagt merke til det i det siste de sjeldne gangene jeg bruker vanlig bh med spiler.
 
Ingen endring her! Heldigvis, for de er store nok fra før!
 
Brukte 65 B til vanlig - måtte helt opp til 80 D for å få plass til alt [emoji33] og er bare i uke 13! Håper de ikke vokser noe mer [emoji23]
 
Har gått opp litt, men nå har det roa seg. Hvis det fortsetter som forrige gang blir det rolig til beibisen kommer, så eksplodere det etter fødselen. Har store fra før av, så dette kan bli tungt... [emoji28]

Du bare bytter ut babyvekta med gigapupper? :D
 
Tja, vil vel ikke si at de er sånn kjempestore fra før av... Bruker c-cup til vanlig... Men mannfolket venter på at de skal bli store over natten... [emoji23][emoji23][emoji23]

Vel, jeg bruker vanligvis A-cup, så for meg er dine store i utgangspunktet ;)
 
Har gått fra 70c til 85D [emoji32] å de er enda så såre at det å ta på de er vondt... Er uke 14 i morgen. Noen andre som er såre ? Syntes det varte så lenge , følte lissom dette gikk over med de 2 andre svangerskapene.

Mine var bare vonde de første ukene, og ømme til ca uke 10...
 
Ingen av mine bh’er med spiler passer lenger! Bruker topper uten spiler fra Newyorker! Gull og de strammer ikke[emoji5]

Utrolig herlig med BHer uten spiler! BHer som strammer er jo helt forferdelig, selv nå som puppene mine ikke er ømme lenger.
 
Har gått opp en-to størrelser, tror jeg :) Merka det egentlig ikke så godt, for bruker stort sett bare «tøy-bh» uten spiler på jobb. Men skulle kjøpe nye, og da fikk jeg litt sjokk over at jeg måtte kjøpe større størrelse. Samboeren sa de var større ganske tidlig, men jeg trodde ikke noe på det da jeg ikke merka det selv :p
Har også lagt merke til det i det siste de sjeldne gangene jeg bruker vanlig bh med spiler.

Rart hva mennene merker før oss ;) Lurt å bruke BHer uten spiler hele tiden. Det er jo mye behageligere! Kanskje jeg aldri går tilbake til spiler?
 
Rart hva mennene merker før oss ;) Lurt å bruke BHer uten spiler hele tiden. Det er jo mye behageligere! Kanskje jeg aldri går tilbake til spiler?
Det er såå deilig med myke BH’er :D
 
Brukte 65 B til vanlig - måtte helt opp til 80 D for å få plass til alt [emoji33] og er bare i uke 13! Håper de ikke vokser noe mer [emoji23]

Litt av en vekst så langt! Forstår at du synes det holder nå ;)
 
Jeg har møkkapupper fra før og de blir ikke bedre. Har gått fra 70 F til 75 H. Er 16 uker. Sist gikk jeg opp til 80 i. Vokste en del gjennom svangerskapet, men også litt etter melka kom i gang. Ønsker meg så inderlig mindre pupper.
 
Her har jeg gått opp en til to str, men det finnes jo ikke i vanlige butikker, så gått fra 75d til 80d/e.
 
Jeg har møkkapupper fra før og de blir ikke bedre. Har gått fra 70 F til 75 H. Er 16 uker. Sist gikk jeg opp til 80 i. Vokste en del gjennom svangerskapet, men også litt etter melka kom i gang. Ønsker meg så inderlig mindre pupper.

Forstår at det kan bli litt mye av det gode! :)
 
Back
Topp