Har du gått opp en eller flere BH-størrelser?

Ejliz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2022
Merker du graviditeten på puppene?

De første ukene gikk jeg opp en hel størrelse. Deretter måtte jeg kjøpe en sånn BH-forlenger til de nye BH-ene. Blir spennende å se hvor det ender! Har snå pupper i utgangspunktet, så de må gjerne vokse. Men jeg bør kanskje øke BH-budsjettet litt...

Er 15+0 i dag, og regner ikke med at puppene har sluttet å vokse nå!
 
Skulle jo gjerne ønske det, men her har det ikke skjedd noen ting;) Var veldig øm og klarte ikke å ligge på magen dagene før IKM, men nå har jeg ikke merka noe på flere uker - de er helt normale:grumpy:
 
Jeg kjøpte en topakning billige bomullsammebher og bruker de :) . Så har jeg en behagelig bh uten spiler og noen sports-bher, så bruker de hvis de andre er til vask.

Kan bruke gamle bher, men det er ubehagelig, så dropper spilebher helt bare :)
 
Mine vokste en god del de første ukene og har holdt seg stabilt større siden den gang (14 uker nå). BHen passer (den var stor før), men er mindre behagelig, så har brukt sports BH nesten hele tiden. Har ikke måtte øke i størrelsen, men det kommer nok etter hvert.
 
samme her, gikk opp en str rimelig raskt [emoji4] hadde heldigvis forskjellig str bher liggende siden sist svangerskap :)
 
«Vokst» ut av nesten alle bhene mine også [emoji23] fortsatt ømme nipler, flere som er det?
 
Ja, opp en cupstørrelse her ;P Akkurat samme som sist gang! Og verre skal det bli:p
 
Her gikk jeg opp 1 str mellom uke 6-8, og nå er jeg på vei opp en str til... Trenger det egentlig ikke, men gubben er kjempe happy [emoji23][emoji87]
 
Ja, gått opp to størrelser allerede og nå er også disse for små, mannen er veldig fornøyd[emoji23]
 
Skulle jo gjerne ønske det, men her har det ikke skjedd noen ting;) Var veldig øm og klarte ikke å ligge på magen dagene før IKM, men nå har jeg ikke merka noe på flere uker - de er helt normale:grumpy:

Høres litt herlig ut, da :) Kommer nok tidsnok! ;)
 
Jeg kjøpte en topakning billige bomullsammebher og bruker de :) . Så har jeg en behagelig bh uten spiler og noen sports-bher, så bruker de hvis de andre er til vask.

Kan bruke gamle bher, men det er ubehagelig, så dropper spilebher helt bare :)

Ja, BHer med spiler måtte jeg droppe allerede før jeg vokste ut av dem. Gikk fra vanlige BHer med spiler, til sports-BHer, til BH utem spiler i en str større enn vanlig, og nå med forlenger.
 
Mine vokste en god del de første ukene og har holdt seg stabilt større siden den gang (14 uker nå). BHen passer (den var stor før), men er mindre behagelig, så har brukt sports BH nesten hele tiden. Har ikke måtte øke i størrelsen, men det kommer nok etter hvert.

Så greit at du ikke har hatt behov for å kjøpe ny BH, da! Skjønner at sports-BH er tingen..
 
«Vokst» ut av nesten alle bhene mine også [emoji23] fortsatt ømme nipler, flere som er det?

Mine nipler var veeeldig ømme de første ukene, kanskje til rundt uke 10? Nå er de heldigvis helt fine. :)
 
Ja, opp en cupstørrelse her ;P Akkurat samme som sist gang! Og verre skal det bli:p

Verre skal det bli, ja :p:D Husker du hvor mange størrelser du gikk opp totalt sist? Mot slutten kan jeg se for meg at det er lurt å kjøpe amme-BHer, de kan jo brukes en stund etter graviditeten også. Men blir puppene større også etter fødsel? :eek:
 
Ja, gått opp to størrelser allerede og nå er også disse for små, mannen er veldig fornøyd[emoji23]

Jøss, ser at flere vokser raskt fra BHene, ja. Kjenner meg igjen i at mannen blir fornøyd ;)
 
Har gått opp litt, men nå har det roa seg. Hvis det fortsetter som forrige gang blir det rolig til beibisen kommer, så eksplodere det etter fødselen. Har store fra før av, så dette kan bli tungt... [emoji28]
 
Back
Topp