Har dere teppe på stua?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Her har mannen benyttet muligheten mens jeg var på trilletur i går til å hive flossteppet som lå under stuebordet ut av huset. Sitat "Jeg orker ikke mer av det dritteppet der som må støvsuges hele tiden og likevel inneholder nok matsmuler til å mette en liten landsby. Dessuten blir det bare fullt av gulp nå og det koster så mye å få renset". Jada, så nå synes jo jeg det ser bra nakent ut her uten teppe, men ser samtidig fordeler med at det er lettere å få vasket her :p Har dere tepper på stua?
 
Vanligvis har vi to gulvtepper i stua, men det ene har blitt så skittent, og etter at vesla hadde sølt noe på det så fjernet jeg begge. Vil ha tepper da, for det blir sånn ekko uten, og syns det ser nakent ut under bordet. Pluss at hvert minste lille støvkorn vises så utrolig godt.
 
Under sofabordet og sofaen, og under spisebordet. Førstnevnte er nok som deres og inneholder sikkert også nok mat til en hel landsby. :p Men det er fint og står i stil med resten av stua. :p
 
Vi har et teppe fra IKEA, veldig fornøyd med det [emoji4]

Må ha teppe ellers blir det for nakent i stua syns vi ihvertfall, mannen vil gjerne ha mer tepper overalt
 
Nei. Mannen nekter grunnet støv og hundehår (allergi). Egentlig helt greit. Har vaskbare matter på kjøkken, gang og bad. Soverommet fikk jeg ha saueskinn på gulvet.
 
Har teppe under salongbordet, et håndknytt teppe i ull som er ganske kortklipt, så går ganske greit å få støvsugd det
 
Har et sånn langhåra teppe under stuebordet, sikkert noe ala deres.
Har i tillegg to treningsmatter som minstemann ruller rundt på :)
 
Har et teppe mellom sofa og TV. Barna syns det er greitt å sitte på det om morgenen og se barne TV.
 
Ja, har teppe på stua og kjøkkenet :) Og soverommet! :p
 
Må ha teppe under stuebordet ser jo helt nakent ut uten, og gulvet er så kaldt [emoji33] vi har sånn flossteppe, har lyst på ett litt mer husmorvennlig teppe men mammen liker best flossteppe ( han er ikkje den som støvsuger ) [emoji23]
 
Nei, har ikke hatt på mange år. Jeg liker forsåvidt teppe under stuebordet på høst/vinter (har alltid tatt det bort på sommeren), men jeg finner ingen jeg liker (som ikke koster en hånd og en fot), så da blir det uten.

Har ikke gardiner annet enn til jul heller.
 
Enig med mannen din der, vi har teppe, men ikke langhåret, langhåret teppe med barn i hus syns jeg er noe uhygiensisk[emoji57]
 
Har ikke teppe siden vi har hund som både drar med mye sand og røyter :)
 
Ja, vi har flatvevd ullteppe under salongbordet og sofaen. Blir altfor nakent uten teppe, syns jeg. Men vi hadde flossteppe før. Makan til tungtvint teppe å holde rent! Liker best flatvevd ;)
 
Nei, vi har ikke teppe noen steder, ingen av oss ønsker å ha det heller. Jeg liker det slik, synes ikke det blir nakent. Vi har vannbåren varme da, så gulvet er varmt om vinteren også.
 
Akkurat kasta det ut :p med en 3 åring og to hunder med mye pels, måtte det støvsuges daglig, i røytetiden, minst 2 ganger. Og det gadd jeg ikke lengre:p
 
Nei. Har lyst på. Men ikke flossteppe [emoji14] Syns de samler mye dritt med seg
 
Back
Topp