Har dere teppe på stua?

Vi hadde. Vesla kasta opp på det i vinter, så da ligger det i boden i påvente av vask. Men tror ikke det kommer inn igjen... Glad for å slippe å støvsuge det hver dag.
 
Nei. Vi har vannbåren varme i gulvene, så trenger ikke tepper :)
 
Vi har og et flossteppe under stuebordet som jeg hater siden det samler opp så mye støv og dritt, men kvitter meg ikke med det før vi får et nytt, blir så kaldt og tomt uten :)
 
Nei. Har litt lyst på, men.. Dyrehår. Brussøl. Smuler. Kattespy. Hundetiss... Jeg tror faktisk vi står over. Litt ok med sånne ryer som kan slenge i maskinen da. Men... Njæ.
 
Teppe under bordet i TV-stuen. Bytter ofte fordi jeg ofte blir så lei det at jeg hiver det ut. Men så går jeg til innkjøp av nytt☺️
 
Hate et teppe under sofabordet og delvis under sofaen, men det er det. Vi har bare ett teppe til i gangen, så har vi ikke flere tepper. Er helt konge.
 
Vi hadde. Vesla kasta opp på det i vinter, så da ligger det i boden i påvente av vask. Men tror ikke det kommer inn igjen... Glad for å slippe å støvsuge det hver dag.
Det er garantert mugnet i mellomtiden [emoji6]
Vi glemte å vaske favorittbamsen til eldste en gang, og den ble muggen gitt...
 
Hadde flosseteppe i gamle huset mitt, men det var e ork. Og så tissa bikkja på det, så da var det rett ut.
 
Nei, ingen av oss som vil ha det. Enklere å holde det rent uten. Og så har vi varmekabler
 
Nei, har ikke teppe på stuen og ønsker det heller ikke. Mye enklere å holde det rent og med x antall 11-årige gutter på besøk hos min sønn hadde det vært et mareritt. Synes det er finere og "renere" uten tepper på gulvet. Har vannbåren varme i tillegg.
 
Vi har under bordet i tv-stua. Ville gjerne hatt i spisestua og, men har blitt nedstemt:p og det er i grunnen ok uten:)
 
Nei. Tepper er styggedom. Enig i alt mannen din sier. Eneste teppet i huset er vegg-til-vegg-teppet på gjesterommet, som definitivt skal skiftes ut når vi får summet oss litt.
 
Back
Topp