Har dere teppe på stua?

Nei, fordi vi har en hund som røyter. Men derimot har vi nettopp derfor tidvis ufrivillig vegg-til-vegg-teppe. :p
 
Hadde eit stort flossteppe i ull mellom sofaen og tv'en, men sjølv kor mykje eg lufta og støvsuga, så følte eg etterkvart at det samla masse dritt uansett og gjorde stova tung og ufresh, så eg kasta det ut og la ei enkel, fin matte der istaden. Så har eg golvputer som ungane kan slenge seg på om dei vil sjå tv frå golvet :) Har heller ikkje teppe under spisebord, føler det berre blir søl med det.
 
Her har mannen benyttet muligheten mens jeg var på trilletur i går til å hive flossteppet som lå under stuebordet ut av huset. Sitat "Jeg orker ikke mer av det dritteppet der som må støvsuges hele tiden og likevel inneholder nok matsmuler til å mette en liten landsby. Dessuten blir det bare fullt av gulp nå og det koster så mye å få renset". Jada, så nå synes jo jeg det ser bra nakent ut her uten teppe, men ser samtidig fordeler med at det er lettere å få vasket her :p Har dere tepper på stua?

Ja, to tepper fra IKEA, et under tv-benken og et under stuebordet. Begge fra IKEA, av denne typen:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10250201/

Veldig enkle å støvsuge (robotstøvsugeren får dem helt rene), og de kan vaskes med våt klut om noe søles. Geniale! :)
 
Ja :) vi har teppe i stua under stuebordet, får den naken følelsen selv, om det ikke hadde vært der. har ikke floss, så det er litt lettere å holde i orden og støvsuge. Kan jo være en ide det... for jeg er enig med mannen din der at det er et helvete å holde rent :p
 
Har et teppe under sofabordet og et under spisebordet. Hadde vært veldig tomt her uten føler jeg. Kjøpte faktisk nettopp nye tepper da de gamle var blitt litt stygge
 
Har under spisestuen. Kastet ut det jeg hadde under sofaen og stuebordet før sommeren og angrer på det nå. Har gamle lakkerte tregulv og det ble fort slitemerker på gulvet etter stuebordet når det ikke lå teppe der.... :(
 
Har teppe under stuebordet.
Gjør det koseligere syntest jeg, hadde vært fint uten :)
 
Nå er jeg over gjennomsnittet glad i tepper , men hadde langhåret teppe i stua men det heiv jeg da matsmuler, strøknet kattebæsj og annet endte i det teppet :wtf: Kjøpte heller ett korthåret teppe til å ha under spisebordet, og i resten av stua har jeg også tepper med kort lugg :smug: Har generelt tepper i omtrent alle rom for vi har nylig flyttet til ett litt eldre hus og det kan være/ bli litt gulvkaldt om vinteren og synes at tepper er fint og lunt :happy:
 
Back
Topp