Har barna tett bånd med sine besteforeldre?

Svigerfamilien ( familien til bf ) bor nærmest. Uansett så får vi ikke besøk av de. Det har hendt 2 ganger at tanten har kommet på besøk men ikke farmora eller noe. Så gleder meg sykt mye til vi skal flytte nå, fordi selv om familien min bor mye mye lenger unna så er de på besøk hele tiden å ungen får se de masse. Men jeg har bare bestemt meg for at når vi flytter så orker jeg ikke å ha kontakt med de engang fordi nå har det gått så langt da jeg har alltid prøvd å brydd meg og at de bør komme eller om vi skal dra på besøk uten å gi oss noe tilbake..
 
Veldig godt forhold til mormor, hun bor like i nærheten og sitter med glede barnevakt + inviterer barnebarnet med på museum, tur i skogen og lignende. Morfar er lite interessert i små barn, kanskje det bedrer seg med alderen.

Farmor og farfar bor et godt stykke unna, og de nekter å komme til oss ("for mye jobb"), så vi må dra til dem. I tillegg glemmer de bursdager, sender julegaver for sent og tar omtrent aldri initiativ til videosamtaler. De virker med andre ord ikke særlig interessert.
 
De fire eldste har bare mamma, og hun er en engasjert og delaktig "Mosse". Vesla og han i magen har farmor i tillegg. Hun bor i Rogaland, og vi i Trøndelag, så kontakten begrenser seg.
 
Her bor de et stykke unna. Men når de først møtes er de tette!
 
Til mormor og morfar, ja. De bor i nærheten og henter henne en dag i uken i bhg. Hun er der på overnatting innimellom også.

Farfar bor litt lengre unna, der er hun litt mer tilbakeholden, men forholdet er ganske Ok.

Farmor bor langt unna, så hun ser vi bare to ganger i året. Hun har ikke noe særlig nært forhold til hennne.
 
Back
Topp