Har barna tett bånd med sine besteforeldre?

De har veldig tette bånd, og vi er mye sammen med dem :happy: Svigers bor 6 min ifra oss og min mor bor 20 min ifra :)
 
Er ofte på besøk, men de er ikke så flinke til å engasjere seg i han dessverre, og han er ikke komfortabel med å sitte på fang/gi klem o.l til dem. Synes det er veldig synd, men føler ikke at jeg kan diktere hvordan de skal oppføre seg sammen med han heller :-S F.eks setter de seg aldri til og leker med han, synger, leser bok el noenting, er mest at de sitter i sofaen og prater med meg.
 
Det har dem. Svigers bor på andre siden av gjerdet og mine foreldre 10 min unna. Så dem ser hverandre ofte.
 
Begge bor i nærheten. Ikke alltid like flinke til å komme på besøk, men ungen smiler og kjenner de godt igjen. Forventer det blir bedre når han er litt eldre for de er igrunn veldig villige til å sitte barnevakt.
 
Mine foreldre bor nærmest og har et veldig nært bånd til barnebarna. Mannens foreldre bor langt unna, og barna er veldig glad i å ha besøk av dem og å dra til dem, men svigers føler seg selv nærmest barnebarna som bor nære :rolleyes:
 
Ja. Svigers bor nærme og ser dem minimum en dag i uken, mine foreldre bor langt borte, men vi er stadig på besøk hos hverandre for det.
Alle er nære
 
Ja! Spesielt med mormor, morfar og bestemor :)
 
Lillemor er veldig nære alle sine besteforeldre.
 
Vi er så heldig at vi har besteforeldre på begge sider her vi bor. Så mye sammen med besteforeldrene
 
Yes! Godt forhold til både moren min og moren til mannen. De snakker tlf med dem minst 1 gang i uken. De har også min pappa, men bare dattera mi som er knytta til han.. gutta derimot er mer bestemor:D
 
De ser ham hver helg, og ved alle "større" anledninger. :) (Kun svigers som har kontakt med ham.)
 
Last edited:
Mine foreldre ser snuppa minst 1 gang i uka. Svigermor så henne sist for 2 måneder siden, men da orket ikke svigerfar å bli med så han har ikke sett henne på 5 måneder (de bor 1 time unna med ferge). Det passer sjeldent at vi kommer dit, og de er lite interessert i å komme hit så...
 
Veldig tett bånd. Alle bor max 10 min unna.

Tettest bånd er med farmora da. Hu er helt utrolig [emoji169]
 
Babyen ser besteforeldrene (svigers) rundt to-tre ganger i uka; mamma prøver å komme innom et par ganger i mnd (hun bor et par timer unna). Faren min ser vi derimot sjeldent.
 
De har et veldig godt forhold til farmor og farfar :) Ser de ukentlig :)

De har et greit forhold til bestemor og bestefar, men de er ikke så interessert i å møtes...
 
Her bor mormor og morfar i nabohuset, så snuppa har tett bånd med de! Mannens familie bor 2 timer med fly unna så mindre der ja.
 
Tett bånd med min mor. De har en god relasjon. Hun er innom 3-4 ganger i uka. Når det innimellom har gått en hel uke, begynner sambo å spørre om jeg har snakket med henne i det siste eller om det har skjedd noe med henne.

Svigers bor 5 min unna men tar aldri noe initiativ så da har jeg sluttet med det også for mange år siden.
 
Back
Topp