Har alle skritteller?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det har vært tema tidligere når "10 000 skritt pr dag" har vært aktuelt på utfordringene f. Eks.

Jeg opplever at de fleste jeg kjenner har sånne klokker som teller skritt, men det er vel ikke alle som har? Noen som anser det som problematisk?

Jeg har altså. Deltar vel ca aldri i 10 000 dagene likevel nå som jeg ikke er i permisjon (da tok jeg lange trilleturer)
 
Jeg har en eller annen plass, og så har jeg på telefonen men der blir ikke alle skritt registrert da. Har den jo ikke i lomma hele tiden. :p
 
Har ikke, men det er helt greit, får bare stå på ekstra med de andre utfordringene :)
 
Har men kommer meg ikke i nærheten av 10 000 skritt om dagen.
 
Jeg har :)
Kommer meg fint over 10 000 skritt hver dag :)
Har hund, så må ut på lengere turer 2-3 ganger om dagen :p
 
Jeg har en fitbit som er skikkelig gjerrig på skrittene så lenge jeg har den på armen. Har gått turer og telt. Den får med seg ~85%. Har festet den på leggen også. Da teller den riktig, men er udugelig som klokke :D
 
Det finnes mange fine apper som teller skritt for dere som ikke har klokke :)
 
Det finnes mange fine apper som teller skritt for dere som ikke har klokke :)
Forutsetter ikke de at du bærer med deg telefonen? Det gjør stort sett ikke jeg.
 
Har skritteller, den er litt så som så, men funker helt greit.
 
Har skritteller på både klokken og telefonen. De fleste telefonene (ihvertfall smarttelefonene) har det vel enten innebygget, eller man kan laste ned en app for det.
 
Har ikke klokke eller skritteller, har på telefonen, men det blir jo ikke riktig når jeg ikke går med den hele dagen..
 
Har ikke og har ikke mobilen i lomma heller :bag: i tillegg til at jeg oftest går tur med vogn, og da registreres ikke alle skritt :shy:
 
Bruker polar pulsklokke, den er suveren på skritt og til å holde intensiteten oppe på trening da du kan se hvordan pulsen ligger an. Polar M430
 
Har Fitbit klokke
 
Har også fitbit, men litt irriterende at den ikke teller så godt når man triller.
 
Har også fitbit, men litt irriterende at den ikke teller så godt når man triller.

Ja, tenker at skritteteller ikke.vil gi så gode tall for de som triller :p håndleddet er jo mye mer i ro.
 
Back
Topp