Handle garn på nett

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor går dere da?
Hvilken nettside har best kundeservice, leveringstid og priser?
 
Jeg går alltid tilbake til strikkenett.no
De har godt utvalg, gode priser, ofte tilbud, rask leveringstid og god service. :)
 
Hobbii.no, garnius.no, strikkemekka.no bl.a.
 
Strikkemekka hadde gratis frakt, så jeg kjøpte derfra. Spent på hvor fort jeg får pakken.
 
Jeg bruker strikkenett.no, todagers.no, strikkemekka og garnius.no på det jevne. Fornøyd!
 
Har brukt strikkemekka og tjorven garn før. Bestilte for første gang garn fra Nøstebarn i går, og fikk melding om at pakken kan hentes i dag. Effektivt! (Men bor like utenfor Oslo da.)
 
Har brukt strikkenett og strikkemekka. Og adlibris faktisk, har fri frakt fra 400kr eller noe, godt utvalg av blant annet Dale garn og ofte tilbud (og så kjøper jeg bøker samtidig ;)
 
Bruker strikkemekka og garnius når det er tilbud på garn jeg har bruk for der og da, ellers liker jeg å bruke garnbutikken lokalt. Litt redd for at den forsvinner viss alle handler på nett.
 
Bruker strikkemekka og garnius når det er tilbud på garn jeg har bruk for der og da, ellers liker jeg å bruke garnbutikken lokalt. Litt redd for at den forsvinner viss alle handler på nett.

Det har jeg og begynt å gjøre nå. Kjøper på nett når det er veldig gode tilbud, men ellers bruker jeg lokale butikker. Det er jo mye kjappere enn å bestille på nett :D
 
Back
Topp