Habituell abort

Det har ihvertfall ødelagt dagen min, hadde de vist hvor mye det betyr for oss hvertfall å kunne få svaret på den sædprøven. Greit for meg å kunne utelukke det, og det er vel ikke mer inviklett enn at jeg som vanlig person klarer å forstå svaret på den prøven .Har litt lyst til å grine kjenner jeg. De vet ikke at vi begynner å prøve igjenn nå, de ville at vi skulle vente til mars/april.
I følge min private gyn var ventinga viktigst for å få tatt prøvene uten påvirkningen av hcg. Og de blei tatt på fredag og til privat blir tatt på onsdag.
Mistenker også at de har glemt å ta med leiden prøvene ( ikke tatt APC resistent)og de har heller ikke tatt de forskjellige protein prøvene.

Hvis du har fått papir-rekvisisjon til prøvene som skal til privat gyn, krysser du bare av selv... Svaret på sædanalysen skal være ganske grei å tolke. Skriv en mail og si at du vil ha prøvesvarene tilsendt, så ordner det seg nok...
 
Hvis du har fått papir-rekvisisjon til prøvene som skal til privat gyn, krysser du bare av selv... Svaret på sædanalysen skal være ganske grei å tolke. Skriv en mail og si at du vil ha prøvesvarene tilsendt, så ordner det seg nok...
Fillern, turte ikke krysse av selv:hungover: prøvene blei tatt på fredag. Skal ta nye hos priv gyn på onsdag får høre hvilken hun tar da ( husker ikke, men mener det var fler )og evt ta de da.
Det ordner seg nok skal du se, men dama i telefonen ødela litt for meg i dag. Bitteliten nedtur kunn pga det, tåler ikke mye om dagen merker jeg
 
Fillern, turte ikke krysse av selv:hungover: prøvene blei tatt på fredag. Skal ta nye hos priv gyn på onsdag får høre hvilken hun tar da ( husker ikke, men mener det var fler )og evt ta de da.
Det ordner seg nok skal du se, men dama i telefonen ødela litt for meg i dag. Bitteliten nedtur kunn pga det, tåler ikke mye om dagen merker jeg

Skjønner godt at du blir nedbrutt av å møte konstant motstand hos dem som egentlig skal hjelpe deg!! [emoji49] Blir spennende med time hos privat gyn da. Satser på at du får god og grundig hjelp der. [emoji1303] Hold oss oppdatert [emoji56]!
 
Tusen takk for fine ord, fine du! Jeg gråter når du skriver sånt (bittelitt hormonell om dagen)[emoji173]️[emoji173]️ Jeg trives nok altfor godt med faget mitt, til at jeg kan bytte spesialitet. Og så tror jeg at jeg hadde taklet dårlig aborter etter å ha opplevd det selv. Hadde hylgrått hver gang... Jeg sendte jo klage på behandlingen jeg fikk i sommer. Har ikke tenkt over at det faktisk kan være doktorenes forsvarsmekanisme for å overleve en sånn hverdag... jaja, gjort er gjort [emoji85]
Greit med mestringsmekanismer, men må faktisk huske at man må ivareta pasienten og da. Så greit du sier ifra tenker jeg
 
Skjønner godt at du blir nedbrutt av å møte konstant motstand hos dem som egentlig skal hjelpe deg!! [emoji49] Blir spennende med time hos privat gyn da. Satser på at du får god og grundig hjelp der. [emoji1303] Hold oss oppdatert [emoji56]!
Jepp, kommer til å oppdatere :)
 
Nå er alle prøver tatt av meg å mannen til den offentlige utredningen. Ringte de i dag for å få time. Meget gretten dame som svarte meg og sa timen blir før mars en gang:sorry: De blir for lenge å vente for meg så jeg lurte på om de kunne sende meg prøvesvarene og i hvertfall svaret på sæd testen, da jeg kommer til å gruble meg grønn på den innen mars. Det kunne de ikke gjøre, fikk jo svar når jeg kom dit bahhhh....... kan de nekte å gi ut svar, når svar kommer???
Gudskjelov at jeg skal ta alle prøvene på nytt til onsdag privat. Nesten så jeg har lyst til å sende mannen til ny prøve også, kan jo ikke vente helt til mars med det svaret. Jeg går jo snart ut på dato, vanskelig for sykehus gynner å forstå det tydlighvis. Er så lei meg pga lite forståelse og dårlig oppfølging fra sykehusets side, burde jo kunne vært noe å fått pratet med. Kanskje jeg skal sende en Mail til dem, må bare finne Ut hvordan jeg skal formulerer meg. Puh... dagens utblåsning

Høres håpløs ut, men mye av samme erfaringen jeg har fra offentlig utredning. Fikk beskjed om ny time 3mnd etter første timen med prøvetaking for gjennomgang av svarene. Det ødela dagen min og føltes veldig urettferdig der og da. Det skal sies at jeg fikk alt av prøvesvar i posten fortløpende fra sykehuset. Vil anta du får dette også, men at det først blir gjennomgang senere i såfall. Fastlegen som henviste sa ikke noe om at vi ikke kunne prøve under utredningen og det stod heller ingenting i innkallingen. Jeg har heldigvis blitt gravid igjen og får tett oppfølgning nå, synd man ikke kan få like mye hjelp når man trenger hjelp.
 
Høres håpløs ut, men mye av samme erfaringen jeg har fra offentlig utredning. Fikk beskjed om ny time 3mnd etter første timen med prøvetaking for gjennomgang av svarene. Det ødela dagen min og føltes veldig urettferdig der og da. Det skal sies at jeg fikk alt av prøvesvar i posten fortløpende fra sykehuset. Vil anta du får dette også, men at det først blir gjennomgang senere i såfall. Fastlegen som henviste sa ikke noe om at vi ikke kunne prøve under utredningen og det stod heller ingenting i innkallingen. Jeg har heldigvis blitt gravid igjen og får tett oppfølgning nå, synd man ikke kan få like mye hjelp når man trenger hjelp.
De har ikke sagt noe om ikke prøve i brev eller på telefon når jeg ringte. Det var gyn på sykehuset som tok ul etter MA som sa vi måtte vente med prøvinga. De sier at svarene vil jeg ikke få før timen, men vet jeg har rett til å få dem når de foreligger så vi får se om jeg får krangla de til meg. Nå skal jeg reise å ta prøvene privat, gyn privat ba oss vente til de var tatt før vi prøvde igjenn. Er på CD 1 nå, prøver privat blir tatt i dag så nå starter jakten på egg og aksje innlegging så fort mensen forsvinner.
Hvordan går det med deg?
Ser du har blitt gravid❤️Gratulerer❤️
 
De har ikke sagt noe om ikke prøve i brev eller på telefon når jeg ringte. Det var gyn på sykehuset som tok ul etter MA som sa vi måtte vente med prøvinga. De sier at svarene vil jeg ikke få før timen, men vet jeg har rett til å få dem når de foreligger så vi får se om jeg får krangla de til meg. Nå skal jeg reise å ta prøvene privat, gyn privat ba oss vente til de var tatt før vi prøvde igjenn. Er på CD 1 nå, prøver privat blir tatt i dag så nå starter jakten på egg og aksje innlegging så fort mensen forsvinner.
Hvordan går det med deg?
Ser du har blitt gravid❤️Gratulerer❤️

Bra dere straks kan begynne å prøve igjen, det gir jo kanskje noe håp i allefall. Jeg er blitt gravid igjen og denne gangen bruker jeg Crinone og Fragmin som har gjort at jeg har kommet lenger enn noen gang (10+3). Skal på TUL nr 2 på fredag og gruer og gleder meg om hverandre. Håper det klaffer for dere snart også :Heartred:Heartred det er tøffe ting å gå igjennom, men jeg håper at det er verdt det til slutt:)
 
Bra dere straks kan begynne å prøve igjen, det gir jo kanskje noe håp i allefall. Jeg er blitt gravid igjen og denne gangen bruker jeg Crinone og Fragmin som har gjort at jeg har kommet lenger enn noen gang (10+3). Skal på TUL nr 2 på fredag og gruer og gleder meg om hverandre. Håper det klaffer for dere snart også :Heartred:Heartred det er tøffe ting å gå igjennom, men jeg håper at det er verdt det til slutt:)

Lykke til på TUL på fredag! Det er så utrolig godt å lese at det kan gå bra, også for de som har vært innom sidene her [emoji7][emoji1303] Det hjelper veldig...
 
Bra dere straks kan begynne å prøve igjen, det gir jo kanskje noe håp i allefall. Jeg er blitt gravid igjen og denne gangen bruker jeg Crinone og Fragmin som har gjort at jeg har kommet lenger enn noen gang (10+3). Skal på TUL nr 2 på fredag og gruer og gleder meg om hverandre. Håper det klaffer for dere snart også :Heartred:Heartred det er tøffe ting å gå igjennom, men jeg håper at det er verdt det til slutt:)
Lykke til på fredag, blir godt å se en bitteliten som turner rundt der inne❤️ Som krølle skriver, det er så godt å lese at det går bra selv om man har mistet tidligere:)
 
Vil bare si at jeg heier på dere, og at dere er noen tøffe damer! Hilsen en som fikk nurket sitt for 6mnd siden etter 3 sa/ma.
 
Vil bare si at jeg heier på dere, og at dere er noen tøffe damer! Hilsen en som fikk nurket sitt for 6mnd siden etter 3 sa/ma.
Tusen takk, så godt å høre at fler får det til til tross MA og sa❤️ Gratulerer med den lille.
Fikk du noe hjelp det svangerskapet som gikk bra?
 
Vil bare si at jeg heier på dere, og at dere er noen tøffe damer! Hilsen en som fikk nurket sitt for 6mnd siden etter 3 sa/ma.

Grattis! Vi trenger litt solskinnshistorier innimellom, for å booste motivasjonen og håpet. [emoji173]️[emoji7]
 
Bra dere straks kan begynne å prøve igjen, det gir jo kanskje noe håp i allefall. Jeg er blitt gravid igjen og denne gangen bruker jeg Crinone og Fragmin som har gjort at jeg har kommet lenger enn noen gang (10+3). Skal på TUL nr 2 på fredag og gruer og gleder meg om hverandre. Håper det klaffer for dere snart også [emoji813]red[emoji813]red det er tøffe ting å gå igjennom, men jeg håper at det er verdt det til slutt:)
Så godt og lese [emoji813]️[emoji813]️
 
Bra dere straks kan begynne å prøve igjen, det gir jo kanskje noe håp i allefall. Jeg er blitt gravid igjen og denne gangen bruker jeg Crinone og Fragmin som har gjort at jeg har kommet lenger enn noen gang (10+3). Skal på TUL nr 2 på fredag og gruer og gleder meg om hverandre. Håper det klaffer for dere snart også :Heartred:Heartred det er tøffe ting å gå igjennom, men jeg håper at det er verdt det til slutt:)
Lykke til!
 
Vil bare si at jeg heier på dere, og at dere er noen tøffe damer! Hilsen en som fikk nurket sitt for 6mnd siden etter 3 sa/ma.
Gratulerer
 
Takk for alle gode ønsker. Tilbake fra sykehuset og TUL og alt ser foreløpig bra ut:Heartred håper det kan gi litt håp om at det kan gå bra. Jeg er jo fremdeles redd noe skal gå galt, men roer meg litt for hver dag som går :love017
 
Tusen takk, så godt å høre at fler får det til til tross MA og sa❤️ Gratulerer med den lille.
Fikk du noe hjelp det svangerskapet som gikk bra?
Tusen takk!<3 jeg begynte på pregnyl ved posetiv test og lutinus, også startet jeg på klexane som er blodfortynnende sprøyter i uke 6 . Alle medisinene gikk jeg til uke 13 :) og begynte på abyl e fra uke 13 til ut svangerskapet. Fant ikke noe feil med meg på utredningen men de ville prøve det ut. :)
 
Takk for alle gode ønsker. Tilbake fra sykehuset og TUL og alt ser foreløpig bra ut:Heartred håper det kan gi litt håp om at det kan gå bra. Jeg er jo fremdeles redd noe skal gå galt, men roer meg litt for hver dag som går :love017
❤️❤️ så bra, nå ble jeg glad. Godt å få senket skuldrene litt, blir nok en liten hjerteknuser i juli dette.
 
Back
Topp