Hårfjerning

Barberer når jeg gidder å fjerne pelsen, går stort sett i bukse så ingen ser min ville vinterpels :p
 
Barbering, men ikke så ofte nå for tiden. Så her gror det en liten stund før jeg gidder å gjøre noe. Tenker å vokse når magen begynner å bli stor og i veien :)
 
Barbering, enklest og greiest. Holder ikke lenge, men det gjør ingenting hos meg, hverken voksing eller annet. Har kraftig hårvekst, dessverre :(.
 
Barbering :p evighetsjobb mtp hvor liten tid jeg får i dusjen :p tar en del pr.dusj så når jeg endelig er ferdig så er det bare å begynne på nytt;)
 
Auuu det må da være grusomt vondt?? Vurderer epilator men tenkte først og fremst på leggene..kanskje bikinilinjen..
Var litt vondt de første gangene, men ikke nå lengre.
Under armene er et mye mindre område enn leggene. Det går mye raskere ;)
 
Epilering under armene, synes ikke det er vondt i det hele tatt :) høy smerteterskel visstnok.. Epilerer og leggene.
 
Under armer: barberer
Legger: vokser om sommeren, barberer ellers
Nedentil: barberer
Overleppe: vokser
Øyenbryn: napper
Også har jeg lange og ganske mørke hår på armene, så på sommeren har det hendt at jeg har vokset de en gang helt i starten av sommeren

Jeez.. Jeg høres rimelig hårete ut når jeg skriver det slik :p
 
Barbering og epilering :)
Barberer under armer, på legger og bikinilinja + litt ekstra. På ansiktshår bruker jeg epilator.
 
Jeg barberer
 
Jeg barberer :)
 
Har barbert før overalt før, nå barberer jeg legger og armhuler, og på resten går naturen sin gang siden jeg ikke tåler barberingen. Men skal prøve voksing nå i mai :p gruer meg...
 
Barbering. Men om vår/sommer epileres leggene.
 
Barberer. Når jeg gidder :p

Barberer jevnlig under armer da.
Nå burde leggene få seg en runde...

Prøvd hårfjerning med sukkervoks en gang, det var veldig greit. Burde tatt en sånn runde til kanskje nå før det blir ordentlig shortsvær
 
Back
Topp