Håpet om et barn <3

Det er SÅ deres tur nå! Sender en klem[emoji173]️
 
Skal egentlig teste imorgen, 11dpo. Men jeg tørr ikke, orker ikke flere negative tester. ER.SÅ.LEI :(
 
Tusen takk, det trenger jeg <3 Av nyskjerrighet, hadde du noen symptomer før du fikk positiv g-test? :)



Nei, det var en dag over ikm, og jeg kjente ingenting.. Ikke engang symptomene jeg bruker å ha før TR.. Men dag 2 over ikm, begynte det å skje ting i livmorområdet og symptomene kom.. :) Har du noen symptomer nå? :)
 


Nei, det var en dag over ikm, og jeg kjente ingenting.. Ikke engang symptomene jeg bruker å ha før TR.. Men dag 2 over ikm, begynte det å skje ting i livmorområdet og symptomene kom.. :) Har du noen symptomer nå? :)
Nei, ikke egentlig. Venter på mensmurringene, da :p dumme med å ikke dokumentere, husker ikke hva man har hatt og ikke. Men sist pp var jeg SIKKER på at det hadde klaffet, men neida :p
 
Sender deg en tonn med babystøv og krysser alt jeg har ❤️ Nå må det bli deres tur snart Bringebærpudding ❤️ Masse lykke til i morgen!
 
Nei, ikke egentlig. Venter på mensmurringene, da :p dumme med å ikke dokumentere, husker ikke hva man har hatt og ikke. Men sist pp var jeg SIKKER på at det hadde klaffet, men neida :p

Må bare snike inn en kommentar[emoji5]

Jeg var 100% sikker på klaff sist pp, hadde symptomer og skikkelig godfølelse, men neida, negativ test og tr som planlagt[emoji53] denne pp derimot, var jeg 100% sikker på at det ikke klaffet, null symptomer, ingen følelse av noenting, og etter prøving i evigheter hadde jeg egentlig gitt opp litt, men jammen var ikke testen positiv 10dpo[emoji5]

Ønsker deg masse lykke til med testing, krysser fingrene for deg[emoji5]
 
Sender deg en tonn med babystøv og krysser alt jeg har ❤️ Nå må det bli deres tur snart Bringebærpudding ❤️ Masse lykke til i morgen!
Tusen hjertelig takk for gode ord. Veldig godt med babyverden og så mange hyggelige jenter som støtter hverandre! <3
Må bare snike inn en kommentar[emoji5]

Jeg var 100% sikker på klaff sist pp, hadde symptomer og skikkelig godfølelse, men neida, negativ test og tr som planlagt[emoji53] denne pp derimot, var jeg 100% sikker på at det ikke klaffet, null symptomer, ingen følelse av noenting, og etter prøving i evigheter hadde jeg egentlig gitt opp litt, men jammen var ikke testen positiv 10dpo[emoji5]

Ønsker deg masse lykke til med testing, krysser fingrene for deg[emoji5]
Sier du det ja! har fulgt med deg i det skjulte, og ble så glad når jeg så du hadde blitt gravid! Hvor mange pp endte du opp med? Du hadde en fra før og du? :) Takk for at du deler erfaring og positive tanker, er jo lov å håpe, men har blitt en realist og, hvorfor nå, på en måte? Men en dag blir det vår tur og, det har jeg troen på :)
 
Tusen hjertelig takk for gode ord. Veldig godt med babyverden og så mange hyggelige jenter som støtter hverandre! <3

Sier du det ja! har fulgt med deg i det skjulte, og ble så glad når jeg så du hadde blitt gravid! Hvor mange pp endte du opp med? Du hadde en fra før og du? :) Takk for at du deler erfaring og positive tanker, er jo lov å håpe, men har blitt en realist og, hvorfor nå, på en måte? Men en dag blir det vår tur og, det har jeg troen på :)

Jeg slutta å regne pp [emoji20] når hver syklus er på 50+ dager så blir det håpløst, men vi hadde vel en mnd igjen til vi har prøvd et år, har pco så det har jo ikke hjulpet på det heller, det klaffet i første pausemåned på pergo her så kan jo si at pergo ble "redningen", får bare håpe spiren sitter[emoji5] har 2 jenter fra før så at nr3 er på vei er jo helt fantastisk. Skjønner godt hva du mener med å være realist, det ble jeg raskt også, tenkte at det ikke var vits å teste og at det aldri kom til å klaffe alikevel, ga vel egentlig opp på slutten så siste pp slappet vi helt av, tenkte ikke på å ha sex rundt EL heller, så kanskje det bidro, at vi faktisk ga opp litt og stresset mindre, at vi hadde sex av lyst og ikke plikt, hvem vet! Jeg har ihvertfall lært at prøving er beinhardt og det er tøft for psyken, hadde mange pauser fra BV også, taklet ikke lese her inne til tider, så at dette har vært en påkjenning er helt klart.

Syns virkelig det er deres tur nå, det er både på tide og veldig fortjent. Blir spennende med test i morgen[emoji5]
 
Må bare snike inn en kommentar[emoji5]

Jeg var 100% sikker på klaff sist pp, hadde symptomer og skikkelig godfølelse, men neida, negativ test og tr som planlagt[emoji53] denne pp derimot, var jeg 100% sikker på at det ikke klaffet, null symptomer, ingen følelse av noenting, og etter prøving i evigheter hadde jeg egentlig gitt opp litt, men jammen var ikke testen positiv 10dpo[emoji5]

Ønsker deg masse lykke til med testing, krysser fingrene for deg[emoji5]

Det var akkurat det samme her :)
 
Nei, ikke egentlig. Venter på mensmurringene, da :p dumme med å ikke dokumentere, husker ikke hva man har hatt og ikke. Men sist pp var jeg SIKKER på at det hadde klaffet, men neida :p

For meg klaffet det den måneden jeg ikke trodde at det hadde klaffa i det heletatt :'D fikk helt sjokk når det stod gravid 1-2 :'D fikk aldri mensmurringene.. men har bestemt meg for å teste ikm denne gangen, da jeg bare piner meg selv ved å teste tidligere.. men samtidig så er det i slutten av påska.. ei hel påske uten en kald en? hmmm.. -.-
 
Sender masse babystøv[emoji254][emoji254]
 
Back
Topp