Håper på lillebror/-søster[emoji169]

5+0
Hurra[emoji322] Over kjemiskgrensa, neste mål er å komme forbi 8+1 (var da vi mistet i september[emoji174]).
Legger ved dagens tester, nå er det ikke lenge før test- og kontrollstreken er like sterke...er vel på tide å gi seg snart da vel[emoji28]
IMG_1448.JPG
 
Hurra for fine tester. Gleder meg til jeg har kommet like langt.
 
Gratulerer med 5 uker og over kjemisk-grensa
 
Vakkert syn
 
Så koselig mld å få her inne[emoji173]️
Veldig gla for at det klaffet igjen, vært 5 lange mnd[emoji28]
Hvordan går det med deg?

er ofte innom før svangerskapet og titter litt. Var jo her selv noen mnd før det klaffa. Så er veldig spennende å følge litt med :)

veldig koselig at du er gravid igjen. Fikk så vondt av deg etter du oppdaterte på mai18 om at du mista. Var jo og så mange som hadde mista på den termngruppa.
Gratulerer så mye med baby på vei[emoji173]️ kjempestas[emoji3]
Håper du får er fint svangerskap og babyen holder seg i magen hele veien[emoji173]️

Her går det bra. Er snart 31 uker nå, tiden har flydd..kjenner på kroppen at fødsel nærmer seg. Så det blir spennende uker nå fremover.
Blir fulgt opp tett av sykehuset pga prematurfødsel (uke 33)sist og har hatt endel falske rier og litt blødninger nå.Men alt ser bra ut[emoji173]️ han er ca 1600gram nå, [emoji170]
 
er ofte innom før svangerskapet og titter litt. Var jo her selv noen mnd før det klaffa. Så er veldig spennende å følge litt med :)

veldig koselig at du er gravid igjen. Fikk så vondt av deg etter du oppdaterte på mai18 om at du mista. Var jo og så mange som hadde mista på den termngruppa.
Gratulerer så mye med baby på vei[emoji173]️ kjempestas[emoji3]
Håper du får er fint svangerskap og babyen holder seg i magen hele veien[emoji173]️

Her går det bra. Er snart 31 uker nå, tiden har flydd..kjenner på kroppen at fødsel nærmer seg. Så det blir spennende uker nå fremover.
Blir fulgt opp tett av sykehuset pga prematurfødsel (uke 33)sist og har hatt endel falske rier og litt blødninger nå.Men alt ser bra ut[emoji173]️ han er ca 1600gram nå, [emoji170]

Tusen takk[emoji8] Ja, satser på det går like bra som med storebror i 2016[emoji5][emoji1305]
Ååhåi, 31 uker ja, dere er kommet så langt der inne nå ja[emoji28] Håper han holder seg inne litt lengre enn 33 uker, håper resten av svangerskapet går fint uten bekymringer. Høres ut som du har vært gjennom nok allerede!
 
6+3

En del murringer i nedre del av magen og kan ikke hjelpe at jeg hele tiden lurer på om dette kommer til å gå bra... Har ikke noe dårlig magefølelse, men det henger nok bare sammen med sa’en forrige gang[emoji849] Gleder meg til TUL er overstått, forhåpentligvis kan vi slippe ned skuldrene og glede oss litt mer[emoji5]
 
Tusen takk[emoji8] Ja, satser på det går like bra som med storebror i 2016[emoji5][emoji1305]
Ååhåi, 31 uker ja, dere er kommet så langt der inne nå ja[emoji28] Håper han holder seg inne litt lengre enn 33 uker, håper resten av svangerskapet går fint uten bekymringer. Høres ut som du har vært gjennom nok allerede!

Takk for det. Ja satser på at han holder seg i magen hvertfall til april. :)
Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet[emoji170][emoji170][emoji170]
 
7+4/8+3
TUL overstått og fikk heldigvis sett en liten bønne med blinkende hjerte[emoji7] Hjertelyden hørte jeg også[emoji173]️ Nå kan jeg endelig senke skuldrene litt mer og håpe denne blir med hele veien[emoji5] Ble også målt til 8+3, så spent på om den fortsatt står når vi kommer til oul[emoji28]
 
Last edited:
gratulerer med vel overstått UL. Da regner jeg med det blir en veldig god helg hos dere
 
8+3 (tul: 9+2)
Var veldig lite kvalm/uggen forrige svangerskap, men denne gang er jeg vesentlig mer uggen...det hjelper heldigvis å spise. Hjelper i den grad at jeg ikke er like uggen lengre, men er spent på hvordan vekta reagerer etterhvert[emoji28] Håper det gir seg i løpet av ett par uker *bank i bordet*
 
Ååå, så kjedelig at du er mer uggen denne gangen [emoji173] Er noe møkk å ha det sånn, og selv om det hjelper å spise kan det være vanskelig å ikke tenke på vekta [emoji13]
Hvordan går det med deg ellers? [emoji172]
 
Back
Topp