Håper på lillebror/-søster[emoji169]

Nei, egentlig kan man ta en test og være fornøyd med det, men det er søren i meg vanskelig [emoji23] Måååååå liksom sjekke eeeeen gang til [emoji57] Mannen her i huset kasta testene rett i søpla [emoji13] Det gadd han ikke å se på påvirke oss/meg unødvendig. Og babyen lever sitt beste liv på innsiden den nå [emoji23]
Du skal ikke kjøpe en annen test da? A1 eller noe? [emoji4]

Nei. Dessverre er det lite å få gjort så tidlig i svangerskapet, men det skal jo ikke skje noe [emoji173] Her blir det baby!! [emoji122][emoji122][emoji122]
 
Nei, egentlig kan man ta en test og være fornøyd med det, men det er søren i meg vanskelig [emoji23] Måååååå liksom sjekke eeeeen gang til [emoji57] Mannen her i huset kasta testene rett i søpla [emoji13] Det gadd han ikke å se på påvirke oss/meg unødvendig. Og babyen lever sitt beste liv på innsiden den nå [emoji23]
Du skal ikke kjøpe en annen test da? A1 eller noe? [emoji4]

Nei. Dessverre er det lite å få gjort så tidlig i svangerskapet, men det skal jo ikke skje noe [emoji173] Her blir det baby!! [emoji122][emoji122][emoji122]

Ja, guri, hvertfall når man er her inne, helt umulig å ikke tidligteste og teste leeenge[emoji38][emoji85] Flink mann du har! Her «sniker» jeg meg til testing, så er ikke så sikker på at han vet at jeg tester hver dag[emoji23]
Ser tydelig stigning på dem, og så lenge jeg ikke blør eller lignende er jeg egentlig ganske rolig. Ikm i dag og ingen tegn, samt sterkere streker, så er fornøyd jeg[emoji16][emoji173]️
 
4+0
Ikm i dag, ingen tegn til tanta og tydelig sterkere streker[emoji16] Digg!! Nå er det tomt for tidligtester, så nå blir det «bare» en test om morgenen[emoji12]
IMG_1398.JPG
 
nydelige tester og stigning altså
 
Dette ser helt tipp topp ut :D [emoji173]️
 
Enig. Helt totalt umulig å ikke teste for tidlig og lenge etter at testen sier ifra om at man bærer på en til [emoji23]
Ja, jeg tror det var like greit [emoji13] Selv om jeg nesten døde av nysgjerrighet til tider [emoji23]
Hahah, greit å snike litt i dørene da og ha kontroll [emoji1][emoji106] Mannfolka trenger ikke vite alt vi gjør!

Nydelig test altså [emoji7] Så morsomt at du får en til bare en måned etter meg [emoji122][emoji122][emoji122][emoji1] Blir så gøy å følge deg igjen!
 
Enig. Helt totalt umulig å ikke teste for tidlig og lenge etter at testen sier ifra om at man bærer på en til [emoji23]
Ja, jeg tror det var like greit [emoji13] Selv om jeg nesten døde av nysgjerrighet til tider [emoji23]
Hahah, greit å snike litt i dørene da og ha kontroll [emoji1][emoji106] Mannfolka trenger ikke vite alt vi gjør!

Nydelig test altså [emoji7] Så morsomt at du får en til bare en måned etter meg [emoji122][emoji122][emoji122][emoji1] Blir så gøy å følge deg igjen!

Nei, det trenger de absolutt ikke[emoji23][emoji85]
Dette blir gøy, ganske like terminer igjen likevel da[emoji6]
 
4+2
Dagens test, dette går rette veien[emoji16][emoji1319] Kanskje jeg skal prøve å holde meg til annenhver dag fremover[emoji28] Tenker jeg tar en digital i morgen tidlig i håp om å få 2-3[emoji41]
IMG_1423.JPG
 
Ææ! Gratulerer så masse [emoji173]️ Håper så jeg kommer etter snart!
 
Så herlig.
Det er noe eget med å se det i skrift
 
Last edited:
Back
Topp