Håper på lillebror/-søster[emoji169]

Der fant jeg dagboka di.
Gratulerer så mye med positive tester. Er jo ikke tvil og flott stigning.
Satser på senhøst-baby da.

Hyggelig at du titter innom[emoji5] Tusen takk[emoji173]️ Ja, måtte den bare holde seg der til okt/nov
 
Alts[ vi var prøvere i 18 pp innen da. Skulle bare ta en mnd. pause, så ble det plutselig klaff :)

Så denne gangen hadde dere tre dager på rad? Mener du da dagen før positiv el+test, dagen med den positive testen og dagen testen ble negativ igjen?


D hadde jeg fått med meg[emoji4] Tenkte bare at d nok kom som en overraskelse siden dere ikke skulle prøve akkurat den pp[emoji28]
Ja, stemmer...3 dager på rad, har 2 dager med positiv test så disse to dagene samt første dag med negativ igjen. Men annenhver dag skal jo være nok, hadde vært morsomt å fått hvilken av de tre dagene den ene cellen kom fra[emoji23]
 
Må bare legge ut bilde av clearblue plus’en også, var ikke veldig synlig innen fristen, men nå når den er tørket er det hvertfall en strek der[emoji12]
IMG_1363.JPG

Legger også ved samlebilde av strimmeltestene, er litt forskjell på de sensitive og de vanlige.
IMG_1364.JPG
 
Shiiiit!!
Hvem hadde trodd at disse strimmlene skulle slå ut på digital da[emoji33]
Trodde jeg kom til å få «not pregnant», men jommen sa jeg smør[emoji173]️ Da er jeg skikkelig på ordentlig gravid igjen da!!
Lille venn, vær så snill og bli med oss hele veien til november[emoji1405]
IMG_1371.JPG
 
Når blir terminen?
Hva blir aldersforskjellen mellom barna?
 
Herlige tester
 
PP 8 - 10 dpo (CD27) evt 3+5[emoji173]️
Dagens tester, har en følelse på at disse testene er mye «dårligere» enn de gamle wondofotestene. Skal lete frem den gamle dagboken og se om jeg finner testene fra 2015[emoji848] Tror jeg holder meg til morgentesting fra nå av, er jo ikke vits å teste 2 ganger om dagen i evigheter heller[emoji38][emoji85] Blir jo bare usikker mtp om det er stigning (akkurat som sist), heller dele testene i partall- og oddetallsbunker så det blir 2 dager mellom hver test[emoji23]
IMG_1372.JPG
 
Last edited:
Legger inn testene fra forrige graviditet her, 8-12 dpo. Var visst ikke SÅ stor forskjell som jeg trodde[emoji38] Men ser at det er litt forskjellige tester 8-10 og 11-12, hvis man ser på skriften er den litt mørkere på de to siste (mulig dem var litt mer sensitiv enn dem andre)[emoji848]
IMG_1377.JPG
 
Jeg fikk så stor variasjon på testene at jeg rett og slett måtte slutte å teste med de babyplan testene denne gangen. Den ene kunne være svak mens neste mye sterkere.. Litt dumt at de er sånn [emoji57] Men du har fått positiv digital!!! [emoji122][emoji122][emoji122] Du er jo ordentlig gravid [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]
 
Synes absolutt ikke babyplan er så gode som Wondfo nei
 
Jeg fikk så stor variasjon på testene at jeg rett og slett måtte slutte å teste med de babyplan testene denne gangen. Den ene kunne være svak mens neste mye sterkere.. Litt dumt at de er sånn [emoji57] Men du har fått positiv digital!!! [emoji122][emoji122][emoji122] Du er jo ordentlig gravid [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]

Ja, det er veldig synd, men EGENTLIG skal man jo ikke behøve å ta flere tester heller, blir bare så påvirket her inne av å teste tidlig og tyde alt mulig[emoji851] Var som en gynekolog jeg var hos sa (når jeg måtte innrømme at jeg hadde tatt flere g.tester), «ble du noe mer gravid av d?»[emoji23][emoji85] Må vel legge til at han var en morsom type, så var ikke på noe frekk måte[emoji38]

Yes, pr nå ER jeg jo gravid[emoji173]️, bare å nyte det...får ikke gjort noe fra eller til om det skulle skje noe nå så tidlig uansett[emoji5]
 
PP 8 - 11 dpo (CD28) - 3+6
Dagens tester, tørket, sammen med de andre. Nå har jeg bare en tidligtest igjen, så når den er tatt i morgen blir det «bare» de vanlige noen dager til fremover. Klarer ikke å legge testingen HELT død ennå, skulle gjerne sett like sterke streker på testen før jeg gir meg. Og det er jo en stund til ser det ut som[emoji85]
IMG_1388.JPG
 
Back
Topp