Håndarbeid til julibarna

Noen som har begynt å tenke på hentesett? [emoji4]

Har tenkt litt på det, men enda lettere nå som jeg føler meg mer sikker på at det faktisk er en jente inni der. Tenker prøve strikke en del forskjellig som jeg synes er fint så får jeg se hva vi eventuelt bruker som hentesett:)
 
Har begynt å tenke litt men ikke bestemt meg:) jeg har lyst å lage en romper han kan ha strømpebukse under og en jakke som passer til. Men vet ikke helt hvilke enda. Du da?


Tenker mye på det[emoji85]
Blir romper, jakke og lue. Usikker på hva jeg skal velge... er jo så mye fint[emoji7]
Blir det jente skal jeg bruke dette håndfagede garnet
fbef8340440c3cf2c6ca72fd739daf29.jpg
 
Mine to første strikke prosjekt :) Et Vognteppe i rillestrikk i Eskimo garn og en Ottogenser i Sandnes tweed garn :)
 
Så fint[emoji16]
Takk, ble ganske fornøyd med det :happy: Jeg ville bli ferdig med det før OUL pga. At jeg tenker at etter jeg vet kjønn så syns jeg det blir kjedelig med nøytralt og at jeg da ikke hadde giddet å gjøre det ferdig:p OUL i morgen, så rakk det akkurat :angelic:
 
IMG_2003.JPGIMG_2004.JPGIMG_2005.JPGIMG_2008.JPGIMG_2006.JPGIMG_2007.JPG

Dette har jeg klart å bli ferdig med innimellom andre større prosjekter. Romperen mangler knapper og bleietrusen trenger icord og å bli sydd igjen. Men venter til jeg får vite kjønnet [emoji4]
 
Back
Topp