Håndarbeid til julibarna

Har begynt på denne [emoji7]
596cd3c168136ae47202fe1087c6f546.jpg
 
Da har jeg klart å strikke min første ting til prinsessa i magen [emoji173]️[emoji173]️
Er ikke noe særlig flink med strikkepinnene og har aldri klart å forstå meg helt på oppskrifter [emoji27][emoji27][emoji27] men ei lita lue er iallefall en start IMG_6667.JPG
 
Så søt:) Synes en del oppskrifter kan være knotete selv:p

Takker [emoji4][emoji4]
Jeg synes enda alle oppskrifter er knotete å noen er helt totalt greske [emoji85]
Har funnet et sett jeg har sååå lyst å strikke... men så så jeg mer på detaljene å følte med en gang at det ikke kom til å ende godt. Så gav opp alt før jeg starta
 
Takker [emoji4][emoji4]
Jeg synes enda alle oppskrifter er knotete å noen er helt totalt greske [emoji85]
Har funnet et sett jeg har sååå lyst å strikke... men så så jeg mer på detaljene å følte med en gang at det ikke kom til å ende godt. Så gav opp alt før jeg starta

Bilde?
 
Takker [emoji4][emoji4]
Jeg synes enda alle oppskrifter er knotete å noen er helt totalt greske [emoji85]
Har funnet et sett jeg har sååå lyst å strikke... men så så jeg mer på detaljene å følte med en gang at det ikke kom til å ende godt. Så gav opp alt før jeg starta

Jeg gidder aldri lese alt før jeg laster meg ut i det :hilarious: stopper opp litt innimellom når jeg ikke skjønner oppskrifta:p stortsett klarer google hjelpe meg.
 
Så nusselig!!
Har du noen som kan strikke for deg da, hvis du har skikkelig lyst på akkurat dette? :angelic:

Nei har desverre ikke det. Mor kan kun raggsokker og teppe uten oppskrift, og svigermor trodde desverre det ble for vanskelig for henne også. Så da er det kun oldemor til prinsessa igjen å henne vil jeg ikke spørre fordi helsa skraler slik på henne :/
 
Nei har desverre ikke det. Mor kan kun raggsokker og teppe uten oppskrift, og svigermor trodde desverre det ble for vanskelig for henne også. Så da er det kun oldemor til prinsessa igjen å henne vil jeg ikke spørre fordi helsa skraler slik på henne :/
Så synd :(
Jeg har to tanter til baby som er fantastiske strikkere begge to, så for meg er det liksom bare å sende ønskeliste :p
 
Så synd :(
Jeg har to tanter til baby som er fantastiske strikkere begge to, så for meg er det liksom bare å sende ønskeliste :p

Så utrolig greit da [emoji4][emoji4] jeg vet bare at prinsessa aldri kommer til å fryse på beina [emoji23][emoji23]
Men jeg skal nok prøve meg på litt mer avanserte ting enn bare luer. Lærer jo iallefall ikke om jeg ikke prøver [emoji4]
 
Back
Topp