Graviditetstestene våre Juli 2017

12 dpo, dagens test nederst [emoji177]

f037512972c24e0b75359a24a82ecf72.jpg

Kjempefin stigning det der [emoji4][emoji1305]
 
Ja tok en i dag og den var i grunn lik den fra i går kveld :) tar vell litt tid før HCG stiger? Er jo tross alt bare 10 dpo i dag så kanskje jeg skal se om jeg klarer å vente til tirsdag med å ta neste så jeg ikke blir skuffet[emoji85]
Ser strek på din også! Har din blitt sterkere eller er den lik?

Ja, de sier vel at hcg dobler seg ca annenhver dag. Også er det vel individuelle forskjeller på hvor raskt man produserer osv :)

Syns min var litt sterkere i dag. Var lettere å se på bilde før fristen og :)
 
Håper så inderlig det. Kjenner jeg er litt redd allerede...

Hvordan går det hos deg? :)
Ja det skjønner jeg, men det skal gå bra ❤️

Joda, tanta har akkurat reist, så blir det siste letrozolpillene i morgen, så nå gjenstår ventingen på el :) Har begynt å tempe da, så er spent på hva som skjer ;)
 
Spennende:)
Har du testet mer i dag? Jeg får alltid sterkere strek på kvelden :)
Testet en RFSU [emoji14]
Fikk strek der og, men de er jammen meg ikke lette å se. Også forsvant den etter tidsfristen [emoji14]

2d90f5bd6ad2a671e8b6b5471c4687b0.jpg


Vurderer cbd i morgen tidlig, fordi jeg må kontakte legen og sjefen så fort den er positiv. Får jo ikke jobbe
 
Tok en test jeg også nå (klarte ikke la være) og den vises nesten ikke:/ så tipper det blir TR på meg snart [emoji29] burde jo blitt litt sterkere og ikke andre veien..

Hva jobber du med me&mini? Kjedelig at streken forsvant da.. når er din ikm?
 
Testet en RFSU [emoji14]
Fikk strek der og, men de er jammen meg ikke lette å se. Også forsvant den etter tidsfristen [emoji14]

2d90f5bd6ad2a671e8b6b5471c4687b0.jpg


Vurderer cbd i morgen tidlig, fordi jeg må kontakte legen og sjefen så fort den er positiv. Får jo ikke jobbe

Jeg ser streken:) merkelig den forsvant etter tidsfristen.
Håper cbd slår ut i morgen, så du kan ringe legen og komme deg inn i april [emoji2]
 
Tok en test jeg også nå (klarte ikke la være) og den vises nesten ikke:/ så tipper det blir TR på meg snart [emoji29] burde jo blitt litt sterkere og ikke andre veien..

Hva jobber du med me&mini? Kjedelig at streken forsvant da.. når er din ikm?
Hvilke tester har du brukt?

Jobber som håndverker med bruk av løsemidler.

Ikm på onsdag og positiv digital i dag [emoji7]
 
Hvilke tester har du brukt?

Jobber som håndverker med bruk av løsemidler.

Ikm på onsdag og positiv digital i dag [emoji7]

Jeg har brukt babyplan.. de skal jo være ganske ømfintelige?

Da skjønner jeg godt du ikke kan jobbe ja! Godt du fikk bekreftet det med en digital i dag [emoji173]️[emoji1405][emoji1]
 
Back
Topp