Graviditetstestene våre Juli 2017

Ja, da var det et faktum og digital test har svart. Har nå termin i slutten av mars.
Har vært en helt utrolig jævlig helg og en skikkelig grinedag fordi reaksjonen til typen var helt dritt. Han var iskald mot meg. Ville at jeg sku ta abort.nå har han jekket seg ned heldigvis og vil beholde.
Huff da, håper det ordner seg! Gratulerer ❤️
 
Gratulerer til alle med positiv test :D Håper jeg kommer etter om noen dager :)
 
Noen som ser noe her? Har ikke de store forhåpningene enda siden jeg bare er 8dpo:)
 

Vedlegg

  • IMG_0433.JPG
    IMG_0433.JPG
    1.019,9 KB · Visninger: 127
Har noen erfaring med Boots apotek sine tester? [emoji4]

Tør ikke stole på at cb plus viste positiv. Kan skimte en liten strek på boots sin, tatt med minimalt urin da jeg ikke klarte å vente[emoji85]
 
Har noen erfaring med Boots apotek sine tester? [emoji4]

Tør ikke stole på at cb plus viste positiv. Kan skimte en liten strek på boots sin, tatt med minimalt urin da jeg ikke klarte å vente[emoji85]
Fikk skyggeutslag 11 dpo og svakt rosa 14 dpo. Ser ut som jeg har veldig langsom hcg-stigning denne gangen. hadde verdi i blodet på 44 19dpo og 115 22dpo så med samme doblingstid betyr det at jeg hadde mindre enn 11 i blod 14dpo...
 
Fikk skyggeutslag 11 dpo og svakt rosa 14 dpo. Ser ut som jeg har veldig langsom hcg-stigning denne gangen. hadde verdi i blodet på 44 19dpo og 115 22dpo så med samme doblingstid betyr det at jeg hadde mindre enn 11 i blod 14dpo...

Oi, men da er den kanskje ganske så sensitiv da? Om du fikk utslag med sakte stigende HCG . Vet ikke helt hva som er vanlig heller jeg da, vet bare at jeg tester litt for tidlig enn hva de anbefaler [emoji12]
 
Oi, men da er den kanskje ganske så sensitiv da? Om du fikk utslag med sakte stigende HCG . Vet ikke helt hva som er vanlig heller jeg da, vet bare at jeg tester litt for tidlig enn hva de anbefaler [emoji12]
Hehe, du er ikke alene om å gjøre det.
Fikk positiv CB digital 13 dpo så mistenker at den plutselig hadde en sensitivitet langt lavere enn 10.
 
Tatt i dag, 10 dpo. Var helt sikker på at jeg var gravid. Har kjempeømme pupper, og det bruker jeg aldri å ha.
6ec748c2ed06d35da9d5f77414b4528f.jpg
Fin rosa strek det der :)
 
Hei! Håper jeg kan få hjelp her :) :)
Jeg er ca 12dpo i dag, tatt på morgenurin. Jeg har ikke like symptomer som jeg har hatt de to andre gangene jeg var gravid, derfor tok jeg denne testen kun for å utelukke noe, da jeg skal ut med vennegjengen i kveld. Spørsmålet er: ser du noe? Hva er dine erfaringer med cb early og hva må jeg gjøre nå for å sjekke en gang til ila dagen på best mulig urin? Jeg ser streken så vidt i virkeligheten, og dette er ikke en ønskestrek denne gangen da jeg nå så frem til to kjekke uker med bekymringsfri ferie nå..! :) håper på hjelp!
 

Vedlegg

  • IMG_2656.JPG
    IMG_2656.JPG
    614,2 KB · Visninger: 145
  • IMG_2659.JPG
    IMG_2659.JPG
    695,8 KB · Visninger: 168
  • IMG_2660.JPG
    IMG_2660.JPG
    612,8 KB · Visninger: 145
Hei! Håper jeg kan få hjelp her :) :)
Jeg er ca 12dpo i dag, tatt på morgenurin. Jeg har ikke like symptomer som jeg har hatt de to andre gangene jeg var gravid, derfor tok jeg denne testen kun for å utelukke noe, da jeg skal ut med vennegjengen i kveld. Spørsmålet er: ser du noe? Hva er dine erfaringer med cb early og hva må jeg gjøre nå for å sjekke en gang til ila dagen på best mulig urin? Jeg ser streken så vidt i virkeligheten, og dette er ikke en ønskestrek denne gangen da jeg nå så frem til to kjekke uker med bekymringsfri ferie nå..! :) håper på hjelp!

Lurer på om jeg klarer å skimte en liten strek på de to øverste bildene altså [emoji5][emoji5]
Krysser alt for deg!
 
Back
Topp