Glukosebelastning

Jeg tenker jeg venter til etter 24-ukers-legetimen, så kan jeg spørre om jeg får lov til å gå på jobb mens jeg venter.
 
Jeg tenker jeg venter til etter 24-ukers-legetimen, så kan jeg spørre om jeg får lov til å gå på jobb mens jeg venter.

Jeg fikk ikke lov å gå hjem engang, bor to min unna legekontoret [emoji28]
 
Jeg fikk ikke lov å gå hjem engang, bor to min unna legekontoret [emoji28]
Men når noen får lov til å gå til kafeen i nabobygget, så brude jeg får lov til å gå til jobb i nabobygget, om min lege er av samme oppfatning med at nabobygget er innafor:)
 
Men når noen får lov til å gå til kafeen i nabobygget, så brude jeg får lov til å gå til jobb i nabobygget, om min lege er av samme oppfatning med at nabobygget er innafor:)

Håper din lege er greiere enn min da
 
Helt forferdelig kjedelig å sitte på legekontoret i to timer hvertfall
Hvis jeg ikke får lov til å gå på jobb mens jeg venter, får jeg ta med jobb til venterommet. Om jeg har noe å gjøre da. Vært litt lite en stund nå.
 
Jeg fikk ikke gå ut fra legekontoret. Fikk lov til å gå på do hvis jeg måtte men måtte ellers sitte i ro.
 
Tok det akkurat nå, ekkel greie bare sukker og vann. Godt at det et overstått☺. Må sitte her i 2 timer mens jeg er kvalm. Fastende blodsukker var lav 3,3 så det er godt tegn.
Jeg brakk meg for hver slurk. Og jeg fikk bare bruke 5 min på den. Jeg fikk ikke målt fingeren. Hun sendte blodprøvene til sykehuset, så jeg fikk ikke vite noe egentlig...
 
Men når noen får lov til å gå til kafeen i nabobygget, så brude jeg får lov til å gå til jobb i nabobygget, om min lege er av samme oppfatning med at nabobygget er innafor:)

Tanken er at du ikke skal være i aktivitet :)
 
Jeg vil ta teen jeg, pga grenseverdier sist og nylig påvist pcos denne gangen, vil ikke risikere noen gigababy [emoji28]

Legen min her mente PCOS ikke var grunn nok mht at jeg ikke i hennes øyne var overvektig før graviditeten og heller ikke har lagt på meg foreløpig. Men om jeg plutselig får noen symptomer så får jeg ta den da :)
 
Siste resultatet var også fin 7,8 var det. De trodde første at lå på grensen forhøyet bs, men det viste seg at gravide har egne grenser på bs-verdier alt som er under 9 er normal grense for gravide. Så sa diabetes var utelukket heldigvis☺
 
Back
Topp