Fra babyhåp til baby ❤

Babyhåp89

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
4+4

Nå er det en uke siden den første testen som jeg mener var helt blenda (riktignok kunne noen med superstreksyn skimte noe). To dager senere fikk jeg en svak, svak strek, og i går fikk jeg disse testene:
0da915df673c38f01d45bb335828f592.jpg


Jeg er ganske sikker på at spira festet seg forrige lørdag, da jeg tror det må ha vært en festeblødning jeg opplevde den dagen. Jeg fikk også noen voldsomme kramper på joggetur dagen etter. Kanskje en spire som sa: "Hei, ro ned litt a'!" [emoji4] Kjente litt murringer og stikkinger noen dager, og var glad hver gang jeg så at tr ikke var kommet.

Jeg har hatt veldig lite symptomer hittil. Vanligvis får jeg ømme bryster etter el, men der kjenner jeg ingenting denne gangen. Det eneste jeg har merket er at jeg har vært litt ekstra sliten og trøtt etter jobb noen dager, og at jeg har blitt litt småkvalm hvis jeg har blitt veldig sulten (vet ikke om det er et symptom da, for sånn kan det jo være ellers også). Men man skal vel være glad hvis man unngår de verste plagene. Satser på at formen holder seg fin. [emoji4]

Jeg er så lykkelig over å være gravid igjen, og håper så inderlig at alt går bra denne gangen. Jeg hadde en sa i april, og det unner jeg virkelig ingen å oppleve. Gleder meg til jeg er forbi uke 7-8, der det gikk galt sist. Selv om sa'en ligger litt i bakhodet, føler jeg meg ikke så veldig bekymret. Faktisk så tenker jeg at denne gangen må det bare gå! [emoji173]
 
Der fant jeg dagboka di. Blir spennende å følge deg på veien mot et lite nurk ❤❤
 
Det er så hyggelig at du kom inn hit! :) Gleder meg til å følge med på dagboken din :)
 
Ja, er skikkelig glad for det! [emoji4][emoji173] Skal du lage dagbok her?

Har lurt litt på om jeg skal flytte hele dagboken min fra prøver-gruppen, men kanskje jeg lager ny her :) Vet ikke om jeg tørr før TUL om 2 uker :S
 
Har lurt litt på om jeg skal flytte hele dagboken min fra prøver-gruppen, men kanskje jeg lager ny her :) Vet ikke om jeg tørr før TUL om 2 uker :S
Jeg flyttet dagboken sist og måtte flytte den tilbake igjen da det gikk galt, så denne gangen ville jeg lage ny. Er skummelt når det er så tidlig, men vi må jo bare tro det går bra for oss begge nå [emoji4][emoji173]
 
Jeg flyttet dagboken sist og måtte flytte den tilbake igjen da det gikk galt, så denne gangen ville jeg lage ny. Er skummelt når det er så tidlig, men vi må jo bare tro det går bra for oss begge nå [emoji4][emoji173]

Sant sant <3 Mye mulig det dukker opp en dagbok her fra meg snart :):)
 
Så moro med dagbok :)[emoji173]️
Jeg skal få flytta min over, men venter til jeg har vært på TUL [emoji51][emoji4]
 
Så koselig at du er her inne nå[emoji173]️ jeg skal følge med[emoji5]

Gratulerer så mye igjen[emoji2][emoji2][emoji2]
 
4+5

I dag er jeg helt utslitt. Var sliten før jeg kom på jobb (kanskje jeg bruker opp all energien min med morgentrening?). Også kom det en hodepine snikende før lunsj, og den sitter godt i ennå. Har bare slappet av på sofaen etter jeg kom hjem, vil egentlig bare sove, men er redd jeg ikke får sove til kvelden hvis jeg sovner nå.[emoji14]

Ellers har jeg tenkt mye på hvor fantastisk kroppen er i dag. Tenk at den lille spira bare er en liten millimeter lang, og likevel er så mye allerede bestemt og så mye i ferd med å utvikles! Helt utrolig egentlig. [emoji173]
 
4+6

Dette har vært en veldig bra dag! Hodepinen var borte da jeg våknet, og jeg har vært veldig lite sliten. Jeg har fått trent litt styrke og syklet en tur, og vi fikk endelig noen møbler vi bestilte for noen uker siden. Det ble skikkelig fint. [emoji4]
 
Back
Topp