Forumansvarlig Tamara klinker til med en rå overraskelse :D

M

Moderator Wilma

Guest
Jeg har vært i kontakt med Tamara, som er på en etterlengtet ferie
1f642.png


Hun er såpass uthvilt og i feriemodus at hun har lyst til å være litt ekstra gavmild i juli
1f600.png

Det eneste dere trenger å gjøre for at denne premien skal legges til i premiepotten er å klare 1 dag med 10 000 innlegg på forumet
1f600.png


Dette må skje innen 7. juli, så dere har litt over en uke på dere!

Tror dere dette er noe dere kan klare?
1f600.png


Det er en STOR, VERDIFULL premie som blir trukket blant ALLE på topp 100 juli-lista i vente hvis dere klarer utfordringen :D

Hittil blir det 14 premier i juli og da har jeg ikke telt med den dere evt. får med nå :D Den alene har en verdi på 5000 kroner!

Vil også legge til at vi er utrolig stolte av dere :D Dere har vært rå i juni med skravling og god stemning :D Tusen takk for at dere er dere :D
 
Last edited by a moderator:
Tviler.

Men for all del. Det har gått før. Dog var det en annen grunn-hastighet da
 
Intet er umulig
 
Ille nok med 6000 innlegg jo [emoji13] Men alt går vel om man går inn for det :)
Syns vi har skrevet fingerene av oss får å nå 6000 [emoji27][emoji13] men det meste går om man har nok folk som vil og kan samme dag... Men har jo blitt ferie tid for mange nå, så da er det jo naturlig å bruke mindre tid på tlf/pc.. [emoji6]
 
Er det bare å skravle hvor som helst? Eller er det en link? [emoji295]️[emoji175]
 
Moro!! Det får vi til, men jeg også tror det kan være lurt å bli enige om når, så flest mulig kan gå inn for det =D
 
Oi, så kult![emoji1] er det mulig?! Ja, det er det jo![emoji28]
 
Også nå som vi er i sommermodus da [emoji51][emoji23] jaja, bare å håpe på regnvær? [emoji57]
 
Back
Topp