Fortelle partner om eggløsning

Lone1990

Flørter med forumet
Hei!

Lurer på noe.
Er dere åpen med partner om når du har eggløsning og hvilken tid/dato det vil passe best?

Eller forfører dere mannen til sengs når eggløsningen slår til? :laughing002

Her har jeg aldri sagt ifra til partner, for jeg er rett og slett livredd for at han skal stresse seg opp og bli slapp.. Dette er igrunn fordi jeg kjenner han såpass godt, at noe sånt kan stresse han.

Men igjen, da er jeg redd igjen for at han ikke skal være gira den dagen vi virkelig burde kjøre på :smiley-ashamed004
 
Jeg har både fortalt og jeg har latt være. Han foretrekker egentlig å ikke vite akkurat når. Men sist måtte jeg bare, siden EL kom 1 uke før antatt tid :p så da måtte han fint være med å prestere
 
Jeg er åpen om det :happy:
Vi har heldigvis fortsatt veldig lyst på hverandre og har helst :la hver dag om vi kan, så det er ikke noe press her. Jeg testet etter EL for første gang i desember og vi la inn litt ekstra aksjer ved EL - heldigvis blir han mer gira og ikke stressa.
 
Jeg forteller. For han øker nok lysten fordi han har så ekstremt lyst på barn. Men om det blir langvarig prøving så tror jeg kanskje jeg hadde vært mer forsiktig med å fortelle han for å unngå prestasjonspress. Forøvrig så spør han stadig om når jeg har sånn eggtid :hilarious:
Eggtid :laughing002 :laughing002
 
Vi ble enige om at jeg ikke skulle fortelle mannen om det. Vi kjørte sex annenhver dag, og da sa jeg bare fra når vi skulle starte, og holdt det gående annenhver dag frem til jeg sa det var over :joyful:
 
Jeg hadde ikke klart å holde det hemmelig :angelic:Dette er vårt felles "prosjekt" og mannen i huset er overlykkelig! -Ei uke med sex hver dag a gitt;):happy:
 
Mannen hadde nesten mer oversikt enn meg da vi prøvde :hilarious: Han er ung og sprek så aldri opplevd at den blir slapp, bortsett fra den ene gangen vi hadde drukket litt. Men da prøvde vi ikke på barn, men ble gravid for det:excited001
 
Min man blir stresset av å måtte prestere og for oss begge blir det bare lite hyggelig, så her sier jeg ingenting.
Mye bedre for begge to sånn.
 
Hei!

Lurer på noe.
Er dere åpen med partner om når du har eggløsning og hvilken tid/dato det vil passe best?

Eller forfører dere mannen til sengs når eggløsningen slår til? :laughing002

Her har jeg aldri sagt ifra til partner, for jeg er rett og slett livredd for at han skal stresse seg opp og bli slapp.. Dette er igrunn fordi jeg kjenner han såpass godt, at noe sånt kan stresse han.

Men igjen, da er jeg redd igjen for at han ikke skal være gira den dagen vi virkelig burde kjøre på :smiley-ashamed004
Jeg har gjort begge deler, men han foretrekker å ikke vite om testingen ihvertfall. For da blir han stresset. De to siste gangene nå har han visst om eggløsningen uten å stresse av det. Vi tok oss en prat sist jeg hadde TR om hvordan vi skal gjøre det fremover, da ingen av oss har energi til å ha sex hver dag i en uke (full jobb, hobbyer og 2-åring, og vi er litt oppi åra begge to). Jeg har syntes det har vært godt å bli enige om hvordan vi skal gjøre det jeg da, snakket litt om det på forhånd i stedet for å lure på om jeg skal si noe hver måned :happy:
 
Sier ingenting. Det bli bare stress i hodet. Vi vært sammen i mange mange år. Så prøver å forføre han rundt El til sengs.
Har i tillegg en clearblue monitor. Så skal finne eggløsning lettere
 
Jeg spurte min, jeg. Han ville vite. Det er dog mange år siden vi har prøvd naturlig.
 
Jeg forteller alt- så her er han oppdatert på alt fra testing til EL slim :laughing021.
 
Jeg MÅ fortelle fordi han jobber borte i ukedagene . For har jeg el så må han pent komme hjem å knulle meg :laughing025

Han blir ikke stressa av det heldigvis . Bare utrolig sårt når han ikke rekker hjem eller får mulighet til å dra hjem . Fælt å kjøre to timer hjem etter å jobba 15 timer pluss minus …
 
Mannen min ville ikke vite nøyaktig, skjulte ikke ting heller da, men han merket jo at det var den tiden uansett :p Akkurat som han merker når TR er på vei, og at han skjønte at jeg var gravid godt før IKM :hilarious:

Stresser mannen din, da bør du la være. Så lenge dere legger aksjer rundt den tiden, er det ikke så farlig om det ikke skulle bli akkurat på ELdagen
 
Back
Topp