For aller første gang

Wiii snart 37 uker jo!
Veldig digg å få gjort ting. Spesielt babyting[emoji173]️
Hvordan syns du tiden går nå? Fort eller sakte?

Så utrolig koselig kurv!
 
37+5
19 dager til termin
3 dager til neste kontroll
30 dager til max overtid

Nå er jammen jula her og vi hadde en veldig koselig feiring hos svigermor på julaften blant annet med vår lille nevø på seks uker :love017 i går var vi bare oss to her hjemme og på kino og det var veldig godt. Kjenner jo at det er greit for kroppen med litt rolige dager :p formen er fin, men bekkenet trives ikke helt med all sittingen det blir i selskap så må opp å gå innimellom for å ikke stivne helt.
Lille frøken er aktiv i magen spesielt på formiddagene men fremdeles rolig om natta. Må stort sett opp å tisse en gang i løpet av natta men i natt fikk jeg sove en hel natt og det var så deilig! :joyful: Kjenner at tida nå i jula går fort og at jeg slapper av og tar hver dag som den kommer. Men at jeg er veldig klar for fødsel når jula er over:rolleyes:Veldig spent på hvor langt ut i januar vi må før hun kommer! Men nå er det faktisk sånn at om en måndte da er hun her, og som vi gleder oss!:Heartred
 
Wiii snart 37 uker jo!
Veldig digg å få gjort ting. Spesielt babyting[emoji173]️
Hvordan syns du tiden går nå? Fort eller sakte?

Så utrolig koselig kurv!
Har endelig fått surra meg til å oppdatere dagboka nå :rolleyes:
Veldig fornøyd med kurva, vi fant den brukt :) og det er en vugge kombinert så det blir kjekt :)
 
Så koselig at det blir søskenbarn så tett[emoji173]️ de får nok mye glede av hverandre. Tenk neste jul har dere to småtasser som krabber rundt og stjeler gavepapir av hverandre[emoji5]


Håper hun ikke lar vente på seg så altfor lenge over termin[emoji2]
 
Så spennende det blir fremover nå :) Jeg synes jeg nettopp var 37+5 selv, tenk at det er din tur! Gled deg! :)
 
Så koselig at det blir søskenbarn så tett[emoji173]️ de får nok mye glede av hverandre. Tenk neste jul har dere to småtasser som krabber rundt og stjeler gavepapir av hverandre[emoji5]


Håper hun ikke lar vente på seg så altfor lenge over termin[emoji2]
Ja det er veldig koselig! :Heartred De bor ganske nære og så gleder meg veldig til de skal bli kjent med hverandre :) Gleder meg allerede til neste jul:joyful:

Merker jo jeg er veldig spent på når hun kommer! Og det er jo så teit at vi ikke kan vite det på forhånd:bored::rolleyes:
 
Så spennende det blir fremover nå :) Jeg synes jeg nettopp var 37+5 selv, tenk at det er din tur! Gled deg! :)
Ja det blir veldig spennende! :) kan ikke helt skjønne at vi er så nære slutten og at hun kan komme når som helst samtidig som jeg er veldig klar også.
Gleder meg veldig men samtidig prøver jeg å kose meg siste tiden som gravid også, det har gått så utrolig fort! :)
 
Ja det blir veldig spennende! :) kan ikke helt skjønne at vi er så nære slutten og at hun kan komme når som helst samtidig som jeg er veldig klar også.
Gleder meg veldig men samtidig prøver jeg å kose meg siste tiden som gravid også, det har gått så utrolig fort! :)

Ja, det er lurt og veldig bra om du klarer det :) Jeg synes det er helt fjernt at jeg nesten nettopp var gravid og kommer nok til å savne det veldig snart :hilarious:
 
Ja det er veldig koselig! :Heartred De bor ganske nære og så gleder meg veldig til de skal bli kjent med hverandre :) Gleder meg allerede til neste jul:joyful:

Merker jo jeg er veldig spent på når hun kommer! Og det er jo så teit at vi ikke kan vite det på forhånd:bored::rolleyes:

Så hyggelig[emoji5]

Helt enig! Kunne de ikke bare kommet på termindatoen? Hadde vært så mye enklere[emoji28]
 
38+1
Ny uke igjen og enda litt nærmere målet! :)
16 dager til termin
27 dager til maks overtid
Neste kontroll 8.januar

Var på kontroll hos jordmor i dag og alt var bra. Blodtrykket og urinprøven var fine, hjerterytmen hennes var fin og sf målene var bra. Har flatet litt ut men det er fordi magen nå har sunket en god del i følge jordmor. Hodet er festet og hun ligger enda lenger ned i bekkenet enn forrige gang så det er jo positivt :) I går og i dag har jeg hatt mye mensverk som kommer og går, og i dag har det vært mye kynnere!Har også hatt mye hovne bein i det siste så begynner nok å få en god del vann i kroppen nå. Tror fremdeles ikke det blir desemberbaby da, og med to dager igjen av året gjør det jo ikke så mye om hun venter litt til ;) Prøver å innstille meg på overtid så får vi se hva som skjer :) Mannen begynner virkelig å bli utålmodig nå!:joyful: Veldig koselig at han gleder seg sånn til hun kommer:Heartred

IMG_4191.JPG
 
Så fin mage da! :happy:
 
Så fin Babybump [emoji7][emoji7][emoji7]

Alltid fint å få sjekket at alt står bra til der inne. Og så bra at hun har flytta seg nedover! Håper det betyr at dere slipper å vente så lenge på henne[emoji2][emoji5]
 
Så bra at alt står bra til og såå fin mage, da! :) Nå nærmer det seg jammen! :)
 
Nydelig mage! [emoji7] så spennende det blir nåååå [emoji86][emoji86][emoji86]
 
38+4
Hei 2018! Nå er vi inne i året og måneden jeg skal bli mamma, det er helt uvirkelig og fantastisk:joyful:
I går ble det en veldig hyggelig feiring med venner til langt på natt og det gikk overraskende greit på morgenen i dag selv om vi ikke la oss før fem:woot: sov til tolv og da var det greit :p
Litt mindre mensmurringer i dag men har til gjengjeld veldig verking i lysken og symfysen og i underlivet. Skikkelig øm og det er ubehagelig å sette seg ned:wideyed: kjenner det også godt når jeg er på do. kan nok skyldes mye sitting i går men kan jo håpe det er mer modning :angelic: Nå er vi jo så klare for at lille frøken skal komme:love017 det er jo bare 13 dager til termin:happy093.
 
Godt nyttår[emoji322] endelig vår måned!

Håper dagene raser avgårde nå[emoji16] tenk at de er her snart! Helt uvirkelig![emoji173]️
 
38+6
Da er fødebagen helt ferdig pakket og hentesettet er helt ferdig :) Svigermor har strikket selebukse og jakke og jeg har strikket tilbehøret. Gleder meg veldig til det kommer i bruk! :love017
Ble ferdig med babyteppet også så nå ligger det klart i vippestolen på stua, og mannen har skrudd opp tripp trapp stolen på kjøkkenet. Jula er rydda ut og er skikkelig i redebygingsmodus om dagen:D
Lite tegn på fødsel enda men frøkna er veldig aktiv inni der! Lenge siden jeg har kjent henne så kraftig!
IMG_4223.JPG IMG_4225.JPG
 
Back
Topp