Flere som blir utslått av varmen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg er rett og slett ikke noe glad når gradestokken bikker over 25-30 grader.
Blir så trøtt når det er så varmt
 
Sliter med nyfødt og verdens medt aktive 3åring! Renner svette og føles som jeg sitter i en sølepytt 24/7.
 
Ja, nå er det faktisk for varmt. Spesielt når man ikke har noe skygge i det hele tatt på tomta. Vi er jo egentlig heldige, som har sola HELE dagen, men nå føler jeg meg ikke heldig. Gutta takler det heldigvis finfint.

Det er spådd 32 grader i dag, men så skal det bli normale Norges temperaturer noen dager, før det stiger igjen.
 
Syns det er for varmt når jeg ikke har et basseng å plaske i [emoji23] klarer meg fint i syden da man som regel alltid har tilgang til varmt hav eller deilig basseng
 
Altså... ikke problem med varme her [emoji23]IMG_5317.jpg
 
Endelig er det sol, varme og sommer det er lenge siden, kan faktiske ikke huske sist. Nei jeg ønsker meg ikke kjøligere vær, håper dette holder hele sommeren. Tenk å stå opp, hoppe rett i short, sommerkjolen og jeg kjenner energien vokser og det er så herlig og etterlengtet [emoji1]
 
Endelig er det sol, varme og sommer det er lenge siden, kan faktiske ikke huske sist. Nei jeg ønsker meg ikke kjøligere vær, håper dette holder hele sommeren. Tenk å stå opp, hoppe rett i short, sommerkjolen og jeg kjenner energien vokser og det er så herlig og etterlengtet [emoji1]
Kan fint hoppe rett i shorts eller kjole med noen grader kjøligere vær også [emoji6]
Kan fint klare meg på 25 grader jeg altså [emoji6]
 
Back
Topp