Flere som blir utslått av varmen?

Ja, men det er ikke kun varmen som slår meg ut. Det tørre gresset og høyet rundt på markene/gårdene gjør sitt også. Pollen og drit.

Er konstant tung i hodet og sliten [emoji17]
 
Ja, syns det er altfor varm [emoji30]
 
Ja, men det er ikke kun varmen som slår meg ut. Det tørre gresset og høyet rundt på markene/gårdene gjør sitt også. Pollen og drit.

Er konstant tung i hodet og sliten [emoji17]
Er det jrg også er, lurer på om jeg må sjekke meg for allergi rett og slett
 
Oi, ja da er du kald [emoji6][emoji85]
Jeg holder på å renne bort om dagen [emoji32]

Jeg har endelig en vår jeg kan nyte, uten forstøver, predinsolon og uten nevneverdige plager etter pollen. Og det er så varmt, jeg nyter hver dag og har når tatt meg en uke «ferie»bare for å nyte dagene. For jeg tror det er over innen ferien vår begynner [emoji23]
Jeg er en skikkelig frysepinne egentlig, så jeg har fryst veldig mange sommere nå [emoji28]
 
Jeg har endelig en vår jeg kan nyte, uten forstøver, predinsolon og uten nevneverdige plager etter pollen. Og det er så varmt, jeg nyter hver dag og har når tatt meg en uke «ferie»bare for å nyte dagene. For jeg tror det er over innen ferien vår begynner [emoji23]
Jeg er en skikkelig frysepinne egentlig, så jeg har fryst veldig mange sommere nå [emoji28]
Her er det myyyye pollen, jeg er heldigvis ikke plaget. Men kan ikke se for meg en med pollenallergi bo her. verandaen er dekt med pollenstøv hele tiden, og utsiden av vinduene må jeg vaske hele tiden :(
 
Med varmeovn i magen føles det varmere med 32 grader her enn 45 grader i Hellas i fjor.
 
Her er det myyyye pollen, jeg er heldigvis ikke plaget. Men kan ikke se for meg en med pollenallergi bo her. verandaen er dekt med pollenstøv hele tiden, og utsiden av vinduene må jeg vaske hele tiden :(

Er sånn her også nå, jeg hadde slitt om jeg ikke var så bra medisinert som jeg er nå. Alt er gult, og nå begynner gresset også [emoji85]
Har ikke hatt en så fin sommer siden jeg var 13, så jeg er utrolig lykkelig [emoji1]
 
25-30 varmegrader i skyggen er litt for mye!! 20-25 er helt greit! Men nå har det vært varmt så lenge at alt blir klamt, klissete og ekkelt!!
 
Blir ikke utslått. Elsker sommer og varme. Men nå ligger jeg på sykehuset og får ikke nytt sommeren slik jeg hadde tenkt :(
 
Jeg syns egentlig det er greit nok, men kjenner veldig på at jeg fødte i forrige uke og ikke kan slenge meg i bassenget enda [emoji23] blodbad ville fått en ny betydning for å si det sånn[emoji85]

Lille nyfødte takler det greit nok, blir litt klam under mating. Er verre for eldste på to som må lokkes inn med is flere ganger om dagen for å få pause fra sola og kjøles ned og blir fryktelig lei seg og sint fordi hun ikke får løpe ut igjen så fort isen er fortært.
 
Jepp, hverken jeg, mannen, ungen eller bikkja trives noe særlig utendørs nå. Merker det godt på humøret [emoji28] Er jo nesten tragisk å være inne når det er så fint vær, men her er det i det minste aircondition [emoji85]
 
Trøtt og hodepine når det blir for varmt
 
Er iallefall meldt 8 grader kaldere her i morgen. Så 21 grader da. Men med sol så er jo den reelle temperaturen høyere tenker jeg. Men blir kanskje ikke så trykkende da.
 
Back
Topp