Flere som blir utslått av varmen?

Er iallefall meldt 8 grader kaldere her i morgen. Så 21 grader da. Men med sol så er jo den reelle temperaturen høyere tenker jeg. Men blir kanskje ikke så trykkende da.
21 grader er ganske deilig i forhold til 30. Ihvertfall når man ikke er et sted man kan bade osv. Med 21 i skyggen kan man jo faktisk sitte ute å kose seg [emoji23] akkurat nå har vi ca 20, det er deeeilig. Syns det er mye enklere å puste liksom
 
Begynner å ta på dette her!
 
Så det jeg også! Så da er det bare å glemme shorts og bikinien i morgen.
Håper sånn at de melder feil jeg da [emoji23]
Hihi. Her har jeg nettopp vært ute og vannet hekken (har fått lus gitt), i bikinioverdel og shorts. Etter at sola gikk ned og med litt vind. [emoji6]
Og en kalddusj i ny og ne [emoji13]
 
21 grader er ganske deilig i forhold til 30. Ihvertfall når man ikke er et sted man kan bade osv. Med 21 i skyggen kan man jo faktisk sitte ute å kose seg [emoji23] akkurat nå har vi ca 20, det er deeeilig. Syns det er mye enklere å puste liksom
Var jo Søren meg 28 grader inne og 25 grader ute her i 21-tiden [emoji85]
 
Det er fælt [emoji23] vi måtte kjøpe aircondition å ha på soverommet, er jo helt uutholdelig
Har 4 vifter i hus vi [emoji13]
Og en aircondition faktisk, den har vi helt glemt. Men den er litt vanskelig å bruke, rommet må være lukket, og så er det en sånn tykk slange som skal lede varmen ut.
 
Har 4 vifter i hus vi [emoji13]
Og en aircondition faktisk, den har vi helt glemt. Men den er litt vanskelig å bruke, rommet må være lukket, og så er det en sånn tykk slange som skal lede varmen ut.
Vi har vedovn på ene soverommet, så vi har kobla av den og putta slangen i pipa [emoji23][emoji23] funker gull!
 
Ligger med vindu åpent i soverommet og det blåser varmt inn....det er som da jeg bode i Alicante og i Florida...helt utrolig å oppleve det i Norge...snur døgnet snart jeg altså [emoji14]
 
Her ligger det nå nysnø langt ned i fjellet [emoji15] håper på mer varme etter hvert!
 
Back
Topp