Faen!!!

Ånei, så trist :( sender deg en stor klem, ta vare på hverandre [emoji173]️
 
Veldig trist å lese [emoji22] Sender deg en stor klem [emoji173]️
 
Takk alle sammen. Prøver på ny når de små blødningene som er meget smertefulle stopper [emoji5] men ha sunket til 2 så fort?! Forstår ingenting jeg
 
Takk alle sammen. Prøver på ny når de små blødningene som er meget smertefulle stopper [emoji5] men ha sunket til 2 så fort?! Forstår ingenting jeg

God klem. Så tidlig synker de overraskende raskt. Virker ut som kroppen din fint har løst det selv. Ikke at det er mer enn en mager trøst..

❤️❤️
 
Tusen takk alle sammen [emoji5] orker ikke noe prøverør heller så naturen får gå sin gang så skjer det som skjer [emoji5] stresset med dette i mange år nå så jeg gir offisielt opp..
 
Takk alle sammen. Prøver på ny når de små blødningene som er meget smertefulle stopper [emoji5] men ha sunket til 2 så fort?! Forstår ingenting jeg

Når jeg hadde sa var jeg hos legen dagen etter og fikk nøyaktig samme beskjed, syntes også det var veldig rart. Men kan tenke meg at fosteret mitt hadde sluttet å utvikle seg en stund før blødningen slik at hcg hadde sunket naturlig pga det.. er så vondt så vondt[emoji22]Men på den lyse siden ordner kroppen din fort opp og den er klar til ny pp[emoji120][emoji173]
 
Når jeg hadde sa var jeg hos legen dagen etter og fikk nøyaktig samme beskjed, syntes også det var veldig rart. Men kan tenke meg at fosteret mitt hadde sluttet å utvikle seg en stund før blødningen slik at hcg hadde sunket naturlig pga det.. er så vondt så vondt[emoji22]Men på den lyse siden ordner kroppen din fort opp og den er klar til ny pp[emoji120][emoji173]
Ja de sa på sykehuset at fosteret var for lite til å være fem uker så er nok det samme som har skjedd her... skulle vært 5+3 igår så [emoji5] er 6.gangen jeg mister etter sønnen min så vi får se hva som skjer [emoji5]
 
Back
Topp