Faen!!!

Mener å huske du hadde noen litt svake tester som du bekymret deg litt over rundt IKM men som ble sterke etterhvert. Kanskje du er kortere på vei enn du tror. På så tidlig ultralyd kan vel bare dager ha mye å si på str på fosteret..?
Kan jo håpe, men jeg har alltid nøyaktig 28 dager mellom eggløsning og eggløsning kommer alltid 14 dager etter første blødningsdag. Har vonde tak av og til, men er jo lov å håpe [emoji173]
 
Å nei!!! Store klemmer til deg ❤️ Krysser fingrene da alt håp ikke er ute enda.

Husk at selv om du hadde eggløsning akkurat cd14, betyr ikke det at egget befruktes, vandrer ned til livmoren og fester seg på lik tid. Dette varierer fra kvinne til kvinne og fra gang til gang. Kanskje egget ditt brukte lengre tid på å feste seg?

Uansett er dette en vond situasjon, jeg krysser fingrer og sender varme tanker ❤️
 
Huff. Dette var vond lesning ❤️
Håper alt kommer til å gå bra. Jeg blødde mye med nr 2. Vi så kun en prikk på ul i uke 5, og HCG steg neste ikke. Dette kom til å gå dårlig sa de! En uke senere så vi en liten klump med et bankene hjerte. Så jeg har en frisk og rask snart 3 åring ❤️

Krysser virkelig fingrene for deg ❤️ God klem ❤️
 
Så trist å lese :( sender deg masse klemmer <3 er fortsatt litt håp, som de andre sier kan det være litt for tidlig til å få hjertelyden. Jeg krysser fingrene !
 
Dette var trist
Sender deg en varm klem!
 
Huff. Dette var vond lesning [emoji173]️
Håper alt kommer til å gå bra. Jeg blødde mye med nr 2. Vi så kun en prikk på ul i uke 5, og HCG steg neste ikke. Dette kom til å gå dårlig sa de! En uke senere så vi en liten klump med et bankene hjerte. Så jeg har en frisk og rask snart 3 åring [emoji173]️

Krysser virkelig fingrene for deg [emoji173]️ God klem [emoji173]️
Ååå håper så, men har hatt skikkelig vonde tak i ryggen igår kveld [emoji58] får se hva de sier idag
 
Masse lykke til i dag, ikke mist håpet enda!

Det er som andre sier, at selv om du har 28 dagers sykluser trenger ikke el være på dag 14. Lutealfasen mellom el og mens er fast men perioden mellom mens og el er variabel. Selv har jeg bare 11 dager mellom el og mens, som betyr at det går til den 12 dagen etter el før jeg får mens.
Sier det får å spre litt håp her.

Hjertet skal begynne å slå 5+1 så du er rett i grensen og befruktingen har vært en dag eller to senere enn du tror.
Noe vi kan håpe på nå.

Selv var jeg på ul i fjor 6+2, det var så vidt det gikk an å se noe, og vi leita litt etter hjerte da også.
Det er ikke mye å se så tidlig, men jeg håper virkelig det går veien får deg i dag <3

Klemmer sendes <3
 
Ja ble ikke noe klokere. Han sa han ikke kunne se om det var foster eller rester.. At jeg har økt blødningsfare pga blodfortynnende og progesteron.. tok blodprøve og skal ta ny om en uke.. Men har smerter av og på så det ser jo ikke lyst ut [emoji47]
 
Ja ble ikke noe klokere. Han sa han ikke kunne se om det var foster eller rester.. At jeg har økt blødningsfare pga blodfortynnende og progesteron.. tok blodprøve og skal ta ny om en uke.. Men har smerter av og på så det ser jo ikke lyst ut [emoji47]

Utrolig frustrerende og måtte gå i uvisshet[emoji20] du får håpe på det beste og forberede deg på det verste. Her krysses alt som er for fine blodprøver og at det er en liten spire i magen[emoji173]️
 
Takk alle sammen [emoji173][emoji173]
 
Uff, det må være frustrerende. Jeg krysser fingrene for at du får gode nyheter neste uke ❤️
 
Takk. Fikk svar på blodprøven jeg tok idag at hcg hadde falt til bare 2 så jeg er ikke gravid lenger [emoji17] masse lykke til til dere jenter. Håper alle holder seg til termin [emoji173]
 
Ånei :( ❤️
 
Back
Topp