Faen!!!

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg blør!! Får ikke tak i legen min. Går på lutinus og blodfortynnende. Kan det ha noe å si??? Ååå jeg må ikke miste denne gangen også!!!
 
Neeei, vi liker ikke blod[emoji20] har ingen erfaring med de medisinene dessverre. Krysser alt jeg har for at det er uskyldig og at det gir seg asap [emoji1382]
 
Jeg blør!! Får ikke tak i legen min. Går på lutinus og blodfortynnende. Kan det ha noe å si??? Ååå jeg må ikke miste denne gangen også!!!

Leste på bivirkninger på lutinus og det står vaginale blødninger som en av dem. NPR du i tillegg tar blodfortynnende vil jeg tro du er mer utsatt. Håper det skyldes tablettene, kan jo være masse andre ufarlige ting også[emoji120]Pust med magen, vet det ikke er lett! Hvor langt er du?
 
Leste på bivirkninger på lutinus og det står vaginale blødninger som en av dem. NPR du i tillegg tar blodfortynnende vil jeg tro du er mer utsatt. Håper det skyldes tablettene, kan jo være masse andre ufarlige ting også[emoji120]Pust med magen, vet det ikke er lett! Hvor langt er du?
5+3.. bindet var fylt å det dryppa når jeg satt meg på do, men har ikke komt mere
 
5+3.. bindet var fylt å det dryppa når jeg satt meg på do, men har ikke komt mere

Hørt om mange som har blødd såpass og det har gått fint, kan jo også være at du har hatt to? Æsj, umulig å vite sikkert noen ting såpass tidlig, holder en knapp på at det kan skyldes lutinus og blodfortynnende[emoji120]Er vel bare dumt å dra på tul også, om det er så tidlig kan man bare bli mer bekymra om de ikke ser noe... Sender deg en god klem og haugevis med gode tanker, dette må gå bra[emoji120][emoji173]
 
Neeei, vi liker ikke blod[emoji20] har ingen erfaring med de medisinene dessverre. Krysser alt jeg har for at det er uskyldig og at det gir seg asap [emoji1382]
Har ikke blødd mere etter jeg var på do, men blødde en del. Orker ikke dette. Går hjem fra jobb jeg
 
Har ikke blødd mere etter jeg var på do, men blødde en del. Orker ikke dette. Går hjem fra jobb jeg

Så bra du ikke har blødd mer:) Ja er vel kanskje ikke så lett å konsentrere seg når man har hatt den opplevelsen:( Så lenge du ikke har smerter og det ikke er koalger, så går det jo ofte bra:)
 
Uff sender en klem! Håper det er uskyldig. Hvis du ikke har smerter er det positivt!
 
Sender deg en klem og håper på at det er en uskyldig blødning <3
 
Krysser fingrene for deg :Heartred vet det er lett å gå i kjelleren med en gang man ser blod og det har bare vært negativt for min del, men det kan også være helt uskyldig blødning. Håper det beste for deg
 
Så skummelt!! Håper alt er som det skal være!
Slimhinnene er jo gjerne litt skjøre, og når du også går på blodfortynnende kan vel det føre til større mengde og lettere blødning enn ellers. Har du legevakt i nærheten som du kan ringe, om ikke du får tak i fastlegen?

Masse lykke til, håper så veldig at det går bra!!
 
Det er kjempebra da[emoji120]Kan ha vært ett lite hematom som har sprukket[emoji120]Selvfølgelig skal du dra hjem fra jobb, kjøp deg noe god mat, legg deg på sofaen og se på noe fjas på tv'n som kan hjelpe noe på alle bekymringstankene. Og ikke Google[emoji847]
 
Det kom slim med blod nå.. Men jeg venter på henvisning til ultralyd
 
Back
Topp