Førstegangsprøvende :-)

Nå begynner tante rød å gi seg - hatt det i 3 dager nå, og bruker ha det i 5 :) blør mye 2-3 dager og litt i 2 dager. Håper det klaffer i denne pp :D
 
Hei! Vi er ganske like på mange punkter, var artig å lese. Er littegrann eldre enn deg, og har vært sammen litt kortere med min samboer, holder også til i Trøndelag. Hadde veldig lik PP1 som du hadde PP2 (symptomer tidlig, en supersvak strek, mulig kjemisk). Så ut som festeblødning, men avskrev det som en mens og litt ustabil syklus til slutt. Nå er jeg på PP2, EL i går og IKM i slutten av uke 34. Så blir spennende å følge deg
 
Hei! Vi er ganske like på mange punkter, var artig å lese. Er littegrann eldre enn deg, og har vært sammen litt kortere med min samboer, holder også til i Trøndelag. Hadde veldig lik PP1 som du hadde PP2 (symptomer tidlig, en supersvak strek, mulig kjemisk). Så ut som festeblødning, men avskrev det som en mens og litt ustabil syklus til slutt. Nå er jeg på PP2, EL i går og IKM i slutten av uke 34. Så blir spennende å følge deg

Så koslig at du vil følge meg :D jeg har IKM i midten av uke 35 - så det blir en spennende tid fremover ja :) håper det klaffer for deg i denne PP - jeg går inn i PP3 nå, nettopp ferdig med tanterød, og prøver å drikke grapefruktjuice denne måneden :)
 
Så koslig at du vil følge meg :D jeg har IKM i midten av uke 35 - så det blir en spennende tid fremover ja :) håper det klaffer for deg i denne PP - jeg går inn i PP3 nå, nettopp ferdig med tanterød, og prøver å drikke grapefruktjuice denne måneden :)

Jeg har hørt det smaker vondt, så jeg har ikke tørt å prøve meg på det enda. Mulig jeg gir det et forsøk neste PP om det ikke skulle klaffe.

Men vi får begge to satse på Mai-baby ;)
 
Takk så mye ❤ skal du på tidlig ul eller skal du drøye til senere?
Vet ikke enda :) får se hva legen sier :) om jeg får henvisning pga tett oppfølging (stort barn forrige gang, traumer fra fødsel og kuttet medisiner) så tar jeg i mot. Ellers føler jeg vel i grunnen ikke at det har noen hast :)
 
Jeg har hørt det smaker vondt, så jeg har ikke tørt å prøve meg på det enda. Mulig jeg gir det et forsøk neste PP om det ikke skulle klaffe.

Men vi får begge to satse på Mai-baby ;)

Det er en bitter ettersmak på juicen, men det er ikke sånn at jeg spyr av den - så tenkte å prøve den siden mange sier det hjelper ifht el-slim :) skal komme med tilbakemelding om jeg får noen virkning eller ikke :D

Jaa! Hadde vært knall med mai-baby :) har du dagbok her inne? Vil gjerne følge deg også :)
 
Vet ikke enda :) får se hva legen sier :) om jeg får henvisning pga tett oppfølging (stort barn forrige gang, traumer fra fødsel og kuttet medisiner) så tar jeg i mot. Ellers føler jeg vel i grunnen ikke at det har noen hast :)

Okei :) jeg kommer til å bli tett oppfulgt pga av en genetisk blodfeil jeg har, så jeg er i oppfølging under prøvinga å nå :)

Er ikke smittsomt eller noe, men har økt sjangs for blodpropp, så legen vil at et svangerskap skal gå mest mulig smertefritt :)
 
Da var mensen ferdig iløpetav gårsdagen, 5 dager akkurat som vanlig :) litt usikker på om jeg skal teste etter el denne måneden også eller ikke.. men kjenner jeg meg selv så blir det vel bestilt noen eltester imorgen.. haha.. liker å ha kontroll! Dag 2 med grapefruktjuice også :) ikke det beste jeg drikker, men det går ned :-D
 
Okei :) jeg kommer til å bli tett oppfulgt pga av en genetisk blodfeil jeg har, så jeg er i oppfølging under prøvinga å nå :)

Er ikke smittsomt eller noe, men har økt sjangs for blodpropp, så legen vil at et svangerskap skal gå mest mulig smertefritt :)
Aha, veldig trygt og godt med tett oppfølging :) jeg vil også få åpen retur til sykehuset når vi kommer hjem derfra :) så jeg vet at jeg er i trygge hender, og at jeg har en forståelsesfull lege :D
 
Det er en bitter ettersmak på juicen, men det er ikke sånn at jeg spyr av den - så tenkte å prøve den siden mange sier det hjelper ifht el-slim :) skal komme med tilbakemelding om jeg får noen virkning eller ikke :D

Jaa! Hadde vært knall med mai-baby :) har du dagbok her inne? Vil gjerne følge deg også :)


Du må holde meg oppdatert! Ja, har dagbok :D Heter Frk1991 dagbok - Vegen til en liten spire
 
Legetime idag - har litt korte sykluser, 25 dager, så skal høre om det er noe å tenke på.. heldigvis har jeg EL hver måned, så får vi se hva legen sier :)
 
Legen sa at jeg hadde lite å bekymre meg for, siden syklusen kan endre seg mange ganger og EL forflytter seg jo lengre jeg går uten prevansjon :)
 
Blir det el-testing?? :)

Ja :) testa forrige måned også, så jeg skal det denne måneden også, så slipper jeg stresse over om jeg har hatt det eller ikke! Ingen positiv test enda :) har litt kort lutealfase, men legen sa det ikke var noe å tenke på :) hadde kjemisk forrige pp, så håper spiren sitter nå :)

Skal komme med bilder når der blir noe å vise :)
 
Back
Topp