Fått time til TUL i morgen

Åh, så fantastisk og komme inn hit og lese dette :Heartbigred Den lille du har i magen, er en skikkelig fighter altså, som virkelig vil være med deg helt til november:thumleft Håper du klarer å nyte litt framover nå, du har jo ikke hatt noe annet enn bekymringer nesten i hele svangerskapet så langt! Nei nå skal du bare kose deg og være prinsesse framover:queen *god klem*
 
Begynte selvfølgelig å spotte/blø så det rant litt i do igår kveld. Aner ikke om noen blodkar ble irriterte når han holdt på å tørket over livmorhalsen. Så ble litt redd igjen, men roa meg fort. Nettopp sett den lille. Vurderer å ta en UL i uka istedet. Redd jeg kommer til å spotte ei god stund Martin mente iallefall det kom til å bli en baby ut av dette og synes det var svært interessant jeg var refertilisert- det var visst svært sjeldent[emoji23] Håper bare den lille klorer seg fast som den har gjort hittil[emoji173] Vurderer å kjøpe meg angelsound/Doppler. Greit å kunne høre hjertelyden for min egen trygghet.
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Begynte selvfølgelig å spotte/blø så det rant litt i do igår kveld. Aner ikke om noen blodkar ble irriterte når han holdt på å tørket over livmorhalsen. Så ble litt redd igjen, men roa meg fort. Nettopp sett den lille. Vurderer å ta en UL i uka istedet. Redd jeg kommer til å spotte ei god stund Martin mente iallefall det kom til å bli en baby ut av dette og synes det var svært interessant jeg var refertilisert- det var visst svært sjeldent[emoji23] Håper bare den lille klorer seg fast som den har gjort hittil[emoji173] Vurderer å kjøpe meg angelsound/Doppler. Greit å kunne høre hjertelyden for min egen trygghet.

Jeg leste ivertfall flere steder da jeg blødde at det kunne komme blod etter UL, så det er helt mulig at det er fra han tørket :) Skjønner han syns det er spennende/interessant siden du er refertilisert, for kan tenke meg at det ikke er så mange. Krysser alt for at den lille holder seg fast for å komme ut og bli holdt i armene dine i november :Heartred Som du skrev så har du jo nylig sett den lille :)
 
Først av alt, jenter- Tusen takk for at dere er en så flott og støttende gjeng[emoji173] Vi kom inn og han Martin Sørensen er så hyggelig. Han skjønte jeg var bekymret og jeg ikke hadde helt troen. Nevnte som sånt var at symptomene var mye mindre og med de andre 3 hadde jeg hyperemesis. At jeg mistenkte MA, for har aldri spottet før i mine andre graviditeter... Vi snakket litt og han fylte inn info i skjema på skjermen. Jeg la meg til i "godstolen" og han utførte da en gu-sjekk. Han så jeg var litt rød på livmorhalsen og tørket over, var kun brun spotting og kom ikke blod. Tydeligvis et godt tegn. Livmorhalsen var helt lukket. Også bra. Den lille kom opp på storskjermen og der var det jaggu meg hjerteaktivitet[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Jeg er helt i sjokk, for hadde forberedt meg på en MA. Vi fikk høre hjertelyden for først gang- Magisk[emoji8] [emoji173] [emoji16] Den lå på 174, som var meget bra. Herreguuud. Kan ikke tro det har gått bra... Har ny UL om 14 dager[emoji2] Bildet er litt dårlig da det er på papir. Legger inn flere ikveld. Vis vedlegget 253700

Er så ufattelig glad på dine vegne [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] for en søt liten sak inni der[emoji7]
 
Back
Topp