Fått time til TUL i morgen

Har tenkt mye på deg. Har du fått time til UL? Og har blødningen gitt seg?[emoji173]

Åh tusen takk, du er skjønn! Ser ut som blødningen har gitt seg her. Har ikke fått time til privat UL, er bare et sted de tar UL privat her og der var det fult, men har fått time hos fastlege senere i dag så får se hva hun sier. Det hjelper iallefall å se at det har gått bra med andre som har opplevd blødninger!
 
Først av alt, jenter- Tusen takk for at dere er en så flott og støttende gjeng[emoji173] Vi kom inn og han Martin Sørensen er så hyggelig. Han skjønte jeg var bekymret og jeg ikke hadde helt troen. Nevnte som sånt var at symptomene var mye mindre og med de andre 3 hadde jeg hyperemesis. At jeg mistenkte MA, for har aldri spottet før i mine andre graviditeter... Vi snakket litt og han fylte inn info i skjema på skjermen. Jeg la meg til i "godstolen" og han utførte da en gu-sjekk. Han så jeg var litt rød på livmorhalsen og tørket over, var kun brun spotting og kom ikke blod. Tydeligvis et godt tegn. Livmorhalsen var helt lukket. Også bra. Den lille kom opp på storskjermen og der var det jaggu meg hjerteaktivitet[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Jeg er helt i sjokk, for hadde forberedt meg på en MA. Vi fikk høre hjertelyden for først gang- Magisk[emoji8] [emoji173] [emoji16] Den lå på 174, som var meget bra. Herreguuud. Kan ikke tro det har gått bra... Har ny UL om 14 dager[emoji2] Bildet er litt dårlig da det er på papir. Legger inn flere ikveld. Vis vedlegget 253700

Fantastisk!!!! Dette svangerskapet har vært skikkelig ups & downs for deg. Men dette er helt nydelig. Grattis med vel gjennomført UL med verdens beste utfall :)
 
Først av alt, jenter- Tusen takk for at dere er en så flott og støttende gjeng[emoji173] Vi kom inn og han Martin Sørensen er så hyggelig. Han skjønte jeg var bekymret og jeg ikke hadde helt troen. Nevnte som sånt var at symptomene var mye mindre og med de andre 3 hadde jeg hyperemesis. At jeg mistenkte MA, for har aldri spottet før i mine andre graviditeter... Vi snakket litt og han fylte inn info i skjema på skjermen. Jeg la meg til i "godstolen" og han utførte da en gu-sjekk. Han så jeg var litt rød på livmorhalsen og tørket over, var kun brun spotting og kom ikke blod. Tydeligvis et godt tegn. Livmorhalsen var helt lukket. Også bra. Den lille kom opp på storskjermen og der var det jaggu meg hjerteaktivitet[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Jeg er helt i sjokk, for hadde forberedt meg på en MA. Vi fikk høre hjertelyden for først gang- Magisk[emoji8] [emoji173] [emoji16] Den lå på 174, som var meget bra. Herreguuud. Kan ikke tro det har gått bra... Har ny UL om 14 dager[emoji2] Bildet er litt dårlig da det er på papir. Legger inn flere ikveld. Vis vedlegget 253700


Fantastisk gode nyheter, nå ble jeg så glad på dine vegne!! Litt av en berg og dalbane denne graviditeten har vært for deg. Fantastisk fint at alt ser bra ut.
 
Ja, vettu, han er helt fantastisk[emoji173] Så omsorgsfull og veldig snill. Tar seg godt tid til en også. Ikke bare rett inn også ut igjen. Satt og skravlet lenge etterpå[emoji173] [emoji4] Kan godt hende jeg fortsetter med å spotte, Så derfor jeg ville inn igjen om 14 dager å sjekke. Så om jeg fortsetter med å spotte, Så blir det en fast deal helt til jeg ikke spotter lenger. Vil ikke gå å være redd for den lille noe mer. Tærer veldig på psykisk, synes jeg[emoji20] Er så lettet over den lille faktisk lever og har det helt fint. Og at spottingen er ufarlig. Nåårh, Så hyggelig sagt av deg[emoji173] [emoji173] [emoji173] Jeg vil være med dere helt til mål[emoji173] [emoji173] [emoji173]
Gull verdt !:) da føler man seg iallefall ivaretatt og behandlet med respekt :) sååå godt å høre:)
Så bra att du får god oppfølgning :) jeg skjønner så veldig att dette tar på.. det er utrolig vorr mye plass en sånn liten spire faktisk tar:oops: ja nåååå altså, nån skal vi alle holde ut til termin :Heartred
 
Begynte å grine nå:sad010:sad010:sad010
Herregud så bra!! Jeg visste dette gikk fint :D
Så deilig med disse nyhetene,er så glad på dine vegner!!
Nååårh, men gode søte snille, jenta mi[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji26] Nå begynte jeg å grine også[emoji85] Er glad det var din magefølelse som stemte her[emoji4] [emoji8] Tusen takk, søta[emoji173]
 
Åh tusen takk, du er skjønn! Ser ut som blødningen har gitt seg her. Har ikke fått time til privat UL, er bare et sted de tar UL privat her og der var det fult, men har fått time hos fastlege senere i dag så får se hva hun sier. Det hjelper iallefall å se at det har gått bra med andre som har opplevd blødninger!
Da kan fastlegen din henvise deg rett til UL på sykehuset, så de får sjekket den lille og får beroliget deg[emoji173] Jeg fikk utført en GU i stad og han sjekket livmorhalsen, Den var lukket, Så da var det ikke snakk om spontan abort. Krysser alt jeg har for deg og den lille. At alt står bra til og det kun er en uskyldig blødning, kjære du[emoji173] [emoji8]
 
Nååårh, men gode søte snille, jenta mi[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji26] Nå begynte jeg å grine også[emoji85] Er glad det var din magefølelse som stemte her[emoji4] [emoji8] Tusen takk, søta[emoji173]
Jeg er virkelig kjempeglad på dine vegner! Jeg var så redd for at du skulle få samme opplevelsen jeg hadde.. unner virkelig ikke det min verste fiende engang.. dette var fantastisk :D
 
Først av alt, jenter- Tusen takk for at dere er en så flott og støttende gjeng[emoji173] Vi kom inn og han Martin Sørensen er så hyggelig. Han skjønte jeg var bekymret og jeg ikke hadde helt troen. Nevnte som sånt var at symptomene var mye mindre og med de andre 3 hadde jeg hyperemesis. At jeg mistenkte MA, for har aldri spottet før i mine andre graviditeter... Vi snakket litt og han fylte inn info i skjema på skjermen. Jeg la meg til i "godstolen" og han utførte da en gu-sjekk. Han så jeg var litt rød på livmorhalsen og tørket over, var kun brun spotting og kom ikke blod. Tydeligvis et godt tegn. Livmorhalsen var helt lukket. Også bra. Den lille kom opp på storskjermen og der var det jaggu meg hjerteaktivitet[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Jeg er helt i sjokk, for hadde forberedt meg på en MA. Vi fikk høre hjertelyden for først gang- Magisk[emoji8] [emoji173] [emoji16] Den lå på 174, som var meget bra. Herreguuud. Kan ikke tro det har gått bra... Har ny UL om 14 dager[emoji2] Bildet er litt dårlig da det er på papir. Legger inn flere ikveld. Vis vedlegget 253700
Å, dette var helt nydelig å lese, får tårer i øynene her jeg sitter på venterommet [emoji173][emoji173] jeg er så glad på deres vegne! Håper blødningene gir seg snart så du kan få litt ro i sjelen, og kjempeflott at du skal ha ny ul om to uker. Dette går veien [emoji173]
 
Nå ble jeg kjempe glad dette var gode nyheter. ❤❤❤ herlig. Godt du slipper unna svangerskap med hyperemesis den gangen herm nå må du bare slappe av og ta ting ned ro. Man har vel kanskje litt lett for å blø om morkaka ligger langt nede. Sleng beina på bordet og ta vare på deg selv :)
 
Først av alt, jenter- Tusen takk for at dere er en så flott og støttende gjeng[emoji173] Vi kom inn og han Martin Sørensen er så hyggelig. Han skjønte jeg var bekymret og jeg ikke hadde helt troen. Nevnte som sånt var at symptomene var mye mindre og med de andre 3 hadde jeg hyperemesis. At jeg mistenkte MA, for har aldri spottet før i mine andre graviditeter... Vi snakket litt og han fylte inn info i skjema på skjermen. Jeg la meg til i "godstolen" og han utførte da en gu-sjekk. Han så jeg var litt rød på livmorhalsen og tørket over, var kun brun spotting og kom ikke blod. Tydeligvis et godt tegn. Livmorhalsen var helt lukket. Også bra. Den lille kom opp på storskjermen og der var det jaggu meg hjerteaktivitet[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Jeg er helt i sjokk, for hadde forberedt meg på en MA. Vi fikk høre hjertelyden for først gang- Magisk[emoji8] [emoji173] [emoji16] Den lå på 174, som var meget bra. Herreguuud. Kan ikke tro det har gått bra... Har ny UL om 14 dager[emoji2] Bildet er litt dårlig da det er på papir. Legger inn flere ikveld. Vis vedlegget 253700

Hurra! Nå ble jeg glad! :) Gratulerer så mye! :)
 
Back
Topp