Fått time til TUL i morgen

Jeg tenker masse på deg !! Jeg krysser alt jeg har !!
 
Lykke til i dag! Krysser alt som krysses kan❤❤❤
 
Satser på at alt går fint i dag. Masse lykke til :)
 
Lykke til idag
 
Har fått bestilt time til TUL i morgen tidlig kl 09.30. Jeg spottet litt igjen nå på morgenen da jeg gikk på do. Har heldigvis ikke magesmerter. Jeg er smånervøs da jeg har spottet av og på siden fredagskveld, men blir godt å få et svar:) Er i morgen 8+3 og akkurat 2 uker siden jeg var å så hjertet slo på TUL sist.


Masse lykke til idag :Heartbigred
 
Åååh, tusen takk alle sammen[emoji173] Dere er så snille som tenker på meg! Det varmer veldig kan dere tro. Jeg er så nervøs og redd... ikke lenge til jeg får svaret nå. Er på vei.. Spottet igjen idag tidlig ved dobesøk. Redd dette ikke går veien. Har jo lest om flere som har hatt MA her inne og det virker jo litt slik da. Har aldri opplevd det før[emoji22]
 
Lykke til :)
 
Åååh, tusen takk alle sammen[emoji173] Dere er så snille som tenker på meg! Det varmer veldig kan dere tro. Jeg er så nervøs og redd... ikke lenge til jeg får svaret nå. Er på vei.. Spottet igjen idag tidlig ved dobesøk. Redd dette ikke går veien. Har jo lest om flere som har hatt MA her inne og det virker jo litt slik da. Har aldri opplevd det før[emoji22]
Uffa meg. Har så vondt av deg. Dette du føler nå er ikke noe gøy. Jeg krysser alt jeg kan enda !!!!
 
Uffa meg. Har så vondt av deg. Dette du føler nå er ikke noe gøy. Jeg krysser alt jeg kan enda !!!!
Er like før jeg kaster opp av nervøsitet[emoji20] Dette ekke noe særlig, nei!!! Takk, søte snille gode du[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Lykke til[emoji173]️ håper alt er som det skal være! Ingen flere av oss skal miste nå☹️
 
Ja det skjønner jeg.. sitter du å venter på venterommet eller er du på buss eller noe..?
I bil.. er ikke framme ennå. Har først time 09.30. Spottet siden fredag.. Om det har gått galt, blir jeg vel sendt til Ahus. Har blødningsfare, så blir ikke gjort hjemme og vil da evt ha utskrapning...
 
Back
Topp