Er dere enige om barnet skal vaksineres?

Synne Borge Foss

Første møte med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Er/var avgjørelsen om hvorvidt barnet skal følge vanlig barnevaksinasjonsprogram enkel å ta, eller er/var dere uenige?

Hva består/bestod uenigheten eventuelt i?

Nå holder det at én av foreldrene takker ja til at barnet får vaksine – hva tenker du om det?
 
Last edited by a moderator:
Ingen diskusjon her. Begge var for å vaksinere.
Syns det er veldig bra det er nok at en av foreldrene vil vaksinere.
 
Ja, ingen diskusjon her om annet enn vaksinering.
 
Ja, det er vi så absolutt! :)
 
Eksmannen min var uenig, jeg vant diskusjonen. Jeg og nåværende mann er enige.
 
Selvfølgelig skal barna vaksineres. Bf er heldigvis enig, og det var en av de tingene vi snakket om før vi begynte å prøve
 
Ingen diskusjon, vaksiner er en selvfølge.
 
Vi er ikke enige om alt her i livet, men om slike ting er vi det heldigvis. :)

Jeg synes det er bra at det holder at en av foreldrene signerer. Skulle gjerne vært obligatorisk.
 
Vi må faktisk se ann barna våre, om de tåler det eller ikke.
Jeg var desverre en av dem som ble utrolig syk av vaksiner. Min mor var derfor var av dem som måtte krysse fingre og tær for at folk rundt meg hadde tatt vaksiner for at ikke jeg skulle bli syk. Tar heller et uvaksinert barn enn et barn i koma, for å si det sånn. Heldigvis virker det som at jeg har vokst det av meg, så holder på å ta meg inn igjen, foreløpig pinglet meg til hpv :chicken:
Men hvis barna tåler det så skal de ha, uten tvil.
 
Vi har ikke engang diskutert det. Vi bare gjør det som en selvfølge.
 
Enkel beslutning. Barna våre skal vaksineres av hensyn til sin egen og andres helse. Mannen er enig.
 
Mannen har noen vaksinemotstandere (gærninger) i sin omgangskrets og hadde blitt proppet full av skrekkhistorier av de. De hadde klart å så litt tvil hos han, og han spurte meg litt sånn forsiktig «vi vaksinerer ikke babyen eller?».

Da fikk han beskjed om at mine unger blir vaksinert uansett hva han måtte mene og føle om det :p Etter vi pratet litt om det så var han enig med meg da, men om ikke hadde jeg uansett vaksinert.
 
Det er ingen diskusjon, vaksine er selvsagt! Det syns vi begge - jo fler jo bedre :p
 
Her har vi barn som kan bli dårlige, vi må derfor vurdere hver vaksine. Jeg er den av oss som er allergisk og kjenner best til dette og vurderer derfor dette, mannen er enig i det jeg måtte bestemme[emoji5]
 
Back
Topp