Er dere enige om barnet skal vaksineres?

Det er ikke blitt diskutert, og er heller ikke noe emne å diskutere. Så lenge barnet kan få vaksiner så skal han også ha. Både for hans del og fordi jeg mener det er en samfunnsplikt ovenfor de som ikke kan vasineres.
 
Vi har ikke diskutert det nei. Har bare gjort det. Så stengt tatt bare antar jeg mannen er enig.... Har aldri spurt. Det er jo bare en selvfølge at de skal.
 
Det er ikke blitt diskutert, og er heller ikke noe emne å diskutere. Så lenge barnet kan få vaksiner så skal han også ha. Både for hans del og fordi jeg mener det er en samfunnsplikt ovenfor de som ikke kan vasineres.
Enig[emoji106]
 
Her er vi helt enige! Jeg tror faktisk vaksinemotstand kunne vært en dealbreaker for meg!
 
Helt enige. Mannen tok det opp når jeg var gravid med eldste for å høre mine meninger. Men begge hadde samme mening om at barna våre skulle vaksineres.
 
Vi har aldri diskutert det, det er en selvfølge for oss begge. Heldigvis.
 
Det er ikke blitt diskutert, og er heller ikke noe emne å diskutere. Så lenge barnet kan få vaksiner så skal han også ha. Både for hans del og fordi jeg mener det er en samfunnsplikt ovenfor de som ikke kan vasineres.

Enig!
 
Vi er enige, det er enkelt.
Vet ikke hvordan vi hadde taklet det.
Og jeg vet ikke hva som er verst, om det holder at en takker ja eller at en nekter.

Men vi måtte signere et ark på helsestasjonen begge to, var ikke det om vaksiner?
 
Vi var enige. Selvfølgelig skal de vaksineres
 
Mine er og skal vaksineres uavhengig av hva mannen måtte mene.... Jeg ble utsatt for sykdommer som man blir vaksinert mot i mmr-vaksinen og hadde ikke nok antistoffer i blodet selv... Gjett om jeg gikk med hjertet i halsen! Har tatt påfyll av vaksinen nå.
 
Vi er klinkende enig, vi vaksinerer! Og tenk på de som vil en eller annen grunn ikke KAN vaksinere. Kollektivt ansvar å bidra til flokkimmunitet og beskytte andre. Gjør vi det kan vi utrydde sykdommene og slippe utbrudd som vi for eksempel nå ser med meslinger i Sverige. Der har vaksinasjonsraten falt, og sykdommen får blomstre.
 
Har vi ikke diskutert engang, d er bare en selvfølge her i huset st d skal taes vaksiner!
 
Det er en selvfølge hos oss at vår datter skal vaksineres. Dette er noe vi begge har veldig sterke meninger om.
 
Har aldri hatt noen diskusjon om det vanlige vaksinasjonsprogrammet. Der har jeg ikke ment det var noe å diskutere.

Men, eldste fikk tilbud om influensavaksine da svineinfluensaen kom. Der diskuterte vi oss sammen fram til å takke nei. Vi syns vi hadde mange gode argumenter for det.

Husker at en mamma i barnehagen kjeftet oss høylytt ut etter noter på grunn av dette og nektet barnet sitt å leke med mitt på grunn av det valget. Det ble litt overivrig spør du meg.
 
Back
Topp