En uknuselig liten glassko...

God filosofi. Høres ut som sambo...

Kan tro jeg ble litt blek da jeg testet positivt for den ene kjemiske. Hadde jo drukket dagen før.... Men kunne ikke endre på det og det gjorde jo ingen forskjell likevel så var bare å legge bak seg.
Veldig fine jenter her ja.

Det er jenter som ikke en gang vet de er gravide før fødselen er i gang, og det er tvilsomt de har vært så skinnhellige i 9 mnd. :p Så ikke tenk på det. :*
 
Det er jenter som ikke en gang vet de er gravide før fødselen er i gang, og det er tvilsomt de har vært så skinnhellige i 9 mnd. :p Så ikke tenk på det. :*
Hehe
Dårlig argument da ,-) Men vet hva du mener
 
Litt hektisk her, bare rukket innom for å svare på pm til par jenter. Blir borte litt fremover.

Sees plutselig! (dvs. på BV, men ikke på prøverforumet da hele hurven har flyttet over til TG!)

Dere er med meg i tankene i RL, vit det. Ønsker alle alt godt, og mange babystreker. :)

Håp, kjærlighet og klemmer fra Trønder´n! :Heartred
 
:Heartred
 
Tenker på deg.
 
Håper du får en fin helg med mannen. Savner deg her inne.
 
Fine jentene mine! ❤️ Savner hele hurven og tenker mye på dere. Skal se om jeg får satt av tid til å svare dere ordentlig på pm og rundt omkring ASAP! ✌ & ❤️
 
Ta vare på deg selv. Vi blir vel ikke borte akkurat.
 
Klem! Vi er her vi :)

Iiiik! Men du er jo ikke det!?! :eek: Nå ble jeg litt lei meg og bekymret...:sad010 Hva skjer?

Håper uansett alt er bra med deg, vil ikke du skal forsvinne og bli borte, selv om jeg forstår du trenger det for din egen del. Ønsker virkelig du kommer tilbake igjen. Ta godt vare på hverandre så lenge. Sender deg mange gode klemmer! :Heartred
 
Ta vare på deg selv. Vi blir vel ikke borte akkurat.

Oppdaget i det jeg kom meg inn hit nå, at sørlandssnuppa har jo blitt borte? :(

Egentlig så ønsker jeg at dere blir "borte", hvertfall fra prøverforumet, til en termingruppe. :Heartred For vi skriver jo stort sett pm uansett, så forhåpentligvis hadde ikke det utgjort en stor forskjell mtp. kontakten, men det hadde utgjort en STOR forskjell ellers!

Ja takk - til litt positivitet og gode nyheter blant jentene her! :wav
 
Og vips ble det litt positivitet! For natt til 3. mai, så drømte jeg at ei av jentene i IKM uke 21 var gravid - nå har hun testet positivt! :cool14

Skjermbilde 2017-05-29 kl. 15.09.32.png
 
Kom på at jeg drømte jo sist jeg selv var gravid at jeg hadde begynt å blø, og det gjorde jeg par dager senere... Det er en forbannelse å være tidvis sanndrømt! Hva med at jeg heller kan få vinnerrekka i lotto tilsendt i drømme? :smiley-angelic001
 
Kom på at jeg drømte jo sist jeg selv var gravid at jeg hadde begynt å blø, og det gjorde jeg par dager senere... Det er en forbannelse å være tidvis sanndrømt! Hva med at jeg heller kan få vinnerrekka i lotto tilsendt i drømme? :smiley-angelic001
Så godt å se livstegn fra deg [emoji7]
Ja, lottorekka hadde kanskje vært noe, mrn så heldig skal man vel ikke være =/

Hvordan går det med deg?
 
Så godt å se livstegn fra deg [emoji7]
Ja, lottorekka hadde kanskje vært noe, mrn så heldig skal man vel ikke være =/

Hvordan går det med deg?

Så koselig, Skvirevippen. :) Alt er bra her altså, det er bare veldig hektisk. Synes abolutt det er fortjent med litt hell her i gården fremover, så får håpe jeg drømmer om den lottorekka snart. ;)

Tar turen innom DB etterpå nå, for å få en update om deg. :Heartred
 
Back
Topp