[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

For teste som noen gale sammen vi da , samme dag , og 3 dagers [emoji3][emoji3]
Blir spennende [emoji3]

Ja det blir morro :p
når tenker du å ta første test?

Vi skal ha innsett på mandag klokken halv 12, som egentlig er i lunsjen deres så tror det er ganske fult der oppe om dagen :/ så jeg er så utrolig takknemlig for at det ikke ble avbrutt for oss :)
 
Da ser jeg nok ikke deg , vi har kvart over 2 . Blir vel kanskje fra 6 dpo men ovitrellen sitter jo fortsatt i ... men må jo følge med
 
Da ser jeg nok ikke deg , vi har kvart over 2 . Blir vel kanskje fra 6 dpo men ovitrellen sitter jo fortsatt i ... men må jo følge med

6 dpo? Blir det på torsdagen? Håper å vente litt lenger med testingen siden jeg ikke har satt ovitrelle denne syklusen :)
 
2 av eggene var det ikke skall på , så da sitter vi igjen med et egg som er befruktet , den siste måtte de se an .
Så da må vi satse på at det ene er gullegget
 
11 dpo og fortsatt blenda... trenger noen lysglimt-historier!! Eller er håpet ute? [emoji33]

Neida, det er fortsatt håp[emoji5][emoji5]
 
Dag 7 på progynova, og jeg skal si at jeg virkelig kjenner de denne gangen ! Jeg er så hormonell at jeg burde plasseres i ei hytte ut i skogen. En tikkende bombe som sprekker i tid og utide.

Noen flere som blir hissig og hormonell?

Ul i morgen Rekker nok ikke innsett denne uka :)
 
Dag 7 på progynova, og jeg skal si at jeg virkelig kjenner de denne gangen ! Jeg er så hormonell at jeg burde plasseres i ei hytte ut i skogen. En tikkende bombe som sprekker i tid og utide.

Noen flere som blir hissig og hormonell?

Ul i morgen Rekker nok ikke innsett denne uka :)

Jeg kjenner meg igjen!! Blir helt gal av så mye østrogen :p gått 1 uke nå jeg også...UL på torsdag :)
 
Dag 7 på progynova, og jeg skal si at jeg virkelig kjenner de denne gangen ! Jeg er så hormonell at jeg burde plasseres i ei hytte ut i skogen. En tikkende bombe som sprekker i tid og utide.

Noen flere som blir hissig og hormonell?

Ul i morgen Rekker nok ikke innsett denne uka :)

Veldig gjenkjennbart ja [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp