[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Da starter jeg opp for oss som skal i forsøk i mai. Her blir det uttak og innsett i løpet av mai. Kort protokoll med Gonal-F på fertilitetssenteret[emoji4]
Krysser fingrene for at jeg og blir med i mai [emoji4]
Blir da samme opplegg for meg, kort protokoll og Gonal-F
 
Jeg blir med her :) Begynner på sprøyter i slutten av april. Skal gå på progynova tabletter først denne gang, fra cd 22, frem til sprøytestart. Noen som har prøvd den måten før og har noen erfaringer å komme med? :)
 
Mulig jeg havner her jeg også..! Utgangspunktet oppstart med progynova før første fryseforsøk i slutten av April, men ligger ann til en laang syklus her nå! Så om neste blir like lang så bikker jeg nok mai før det blir oppstart!
 
Jeg havner vel forhåpentligvis også her... hadde et avbrutt forsøk nå i mars etter at kroppen min ikke ville nedregulere seg på Synarela.
Neste gang blir det kort regime[emoji4]
 
Spørs om ikke jeg som laget denne tråden må bevege meg over på juni[emoji38] Venter og ser når mensen kommer[emoji4]
 
Hei! Vi bestemte oss i går, etter besøk på Fertilitetssenteret fredag. Det ser ut til å bli mens om en uke, blodprøver 3.4., lang protokoll (?) med nesespray start ca 24.4. Gonal, sprøyter fra ca 9.mai i 8 dager til mulig uttak og innsett før og etter 17.mai..!
Er i lettere sjokkmodus over at jeg har sagt ja; har panikk for sprøyter og er 40 år[emoji5] Dette er første og forhåpentligvis siste gang[emoji5]
Vi har ingen barn sammen, men totalt 3 fra før[emoji173]
 
Når begynner du ?
Jeg reiste vekk for helga på fredag og reiser ikke hjem før i natt så blir nok å sjekke postkassen når vi kommer i natt :) Fikk bare sendt mail da jeg skulle melde mens da jeg ikke hadde nubbesjans å gå unna på jobb for å ringe så fikk ikke anledning å spørre hvilke datoer.
 
Får en ekstra uke på spray, da Porsgrunn var fullbooka i uke 19, så uttak og innsett i uke 20 [emoji5]
 
Back
Topp