[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

174c702781aca3b07b71e3e1ca3625a0.jpg


11 DPO og min første positive graviditetstest tatt hjemme noen gang[emoji173]️[emoji173]️ lykke [emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer! Så kjekt!❤️
 
Testet svak positiv i dag 6 dpo- jeg vet det er pga eggløsningssprøyten[emoji23] Men kjenner testebehovet melder seg..! Nå er det gjort storinnkjøp av tester, og håper å se en svakere test, og så en sterkere test...
Veldig nervepirrende[emoji33]

Herregud så spennende! Jeg kommer til å teste hver dag for å følge med på når hcg går ut av kroppen og det forhåpentligvis kommer en ny strek :dance008
Når regner du med negativ test og evt positiv igjen?
 
Herregud så spennende! Jeg kommer til å teste hver dag for å følge med på når hcg går ut av kroppen og det forhåpentligvis kommer en ny strek :dance008
Når regner du med negativ test og evt positiv igjen?

Jeg aner ikke[emoji28] Men testen var svakere i dag, så det går vel rette veien. Du da?
 
Idag fikk jeg endelig satt inn årets første egg, virkelig tålmodighetsprøve dette her. Fikk satt inn et perfekt 4 dagers egg som overlevde tining. De på klinikken var veldig positive. Dette er 7. Innsett, tvi tvi :) lykke til alle rugere :)
 
3. og 4.test tatt i dag, hhv på morgenen og ettermiddagen. 8 dpo. Endelig blenda! Håper på en stigning snart[emoji173]️
Fikk akkurat litt sånn mensen-murringer i korsryggen... det bør ikke være noen tante på vei[emoji36]
 
3. og 4.test tatt i dag, hhv på morgenen og ettermiddagen. 8 dpo. Endelig blenda! Håper på en stigning snart[emoji173]️
Fikk akkurat litt sånn mensen-murringer i korsryggen... det bør ikke være noen tante på vei[emoji36]

Når skal du teste igjen nå da? 8 dpo er jo veldig tidlig, men godt å vite at otrivelle er ute [emoji5] tanta kan holde seg borte!
 
Back
Topp