Du vet du er gravid når...

Når du ikke takler samme middagen to dager på rad
 
Nå jenta de våkner og spyr, og du må jobbe fort med og få gjort det som trenges, for å ikke trigge din overfølsomhet for lukter :eek:
Heldigvis var vi 3 stk som samarbeida i natt :D Min eldste, mannen, og jeg :p

Jeg tok av alt på senga, eldste la på nytt i sammen med meg å sprang ned i kjelleren med det skitne, mannen dusjet henne, og jeg vasker alt inkl kosedyr ;)

Jeg hadde dusjet henne bedre da, for mannen tok jo ikke dusjen over hele hodet, og tilførte sjampo :eek:
Så jeg fant jo mere i håret når jeg strøyk henne etter å ha lagt henne igjen :eek: mannfolk! Han ville ikke hun skulle ha så vått hår når hun skulle legges igjen... bedre det enn å gjøre alt om igjen i dag da :)
 
.. -når du sitter på do å planlegger neste gang du skal på do.
...- når du sitter å spiser å planlegger neste måltid, for du vet du blir kvalm om få minutter.
 
Når du brekker deg av alle lukter, både gode og dårlige :(
 
... når du blir overlykkelig over at det straks er på tide å spise igjen. :hilarious:
 
Når tarmene dine er som en unge i trassalderen, gjør som den selv vil.. og alltid ikke slik som du vil.
 
Vurderer å flytte ut av soverommet fordi mannen (og dyna til mannen..) lukter fryktelig vondt :p...
 
Når du har så sensitiv nese at du velger å ikke hente en spesifikk matvare, kun for å slippe å gå forbi pinnekjøttet.

Og sender mannen bort på butikken etterpå, for du hadde jo veldig lyst på!
 
Back
Topp