Du vet du er gravid når...

Når du legger deg og plutselig er veldig sulten! Og får lyst på... bløtkake med bjørnebær og vaniljekrem! :rolleyes::wtf
 
Samt blir redd på ordentlig ved tanken på at hvis du ikke spiser nå så våkner du kjempekvalm imorra.... :O
 
Når du "ikke er sulten", men spiser to solide porsjoner middag alikevel.

Kvalme var ikke noe å rope hurra for, men det begrenset i hvert fall matinntaket mitt noe. :p
 
Du våkner 03.30 og MÅ HA HORN MED OST OG SKINKE :laughing021
 
Kjenner til den :hilarious:

Jeg har til dags dato som gravid ikke stått opp, for og spise pga cravings/pica
Mine anfall kommer på dagen/kvelden i mens jeg er våken :p
Men åååååå så godt det er med 1/2 horn, ost, skinke, piffi, oregano, og ketchup :D :p
Må ha det inni mellom ja :D
 
Når du ikke tør å bruke toalettpapir med julemotiv/rødt motiv på.... ligner for mye på blod :blackeye:
 
...når du kan sove hele formiddagen for så å føle deg trøtt igjen rett etter middag...
...når du må stoppe opp og bli stående å vente på å kunne gå videre de ti skritta fra butikkdøra til bilen fordi du fikk en kynner...
...når du begynner å grine av at minsten søler melk på gulvet, fordi du vet at bekkenet ikke er med på oppvask-jobben...
 
Når alt som havner på gulvet, blir liggende på gulvet. Jeg mistet kortet mitt på gulvet i butikken, og sa i fullt alvor til hun i kassen at jeg "bare sperrer det, og bestiller meg et nytt et". :knegg:
 
Når alt som havner på gulvet, blir liggende på gulvet. Jeg mistet kortet mitt på gulvet i butikken, og sa i fullt alvor til hun i kassen at jeg "bare sperrer det, og bestiller meg et nytt et". :knegg:
Åååå jeg kjenner meg SÅ igjen :hilarious:

Jeg fikk mannen til, og kjøpe kost, og feiebrett med lange skaft. Bruksområde KUN til, og rydde opp leker, og diverse jeg mister på gulvet med. Ikke til feiing av gulv. :smiley-angelic006
 
Åååå jeg kjenner meg SÅ igjen :hilarious:

Jeg fikk mannen til, og kjøpe kost, og feiebrett med lange skaft. Bruksområde KUN til, og rydde opp leker, og diverse jeg mister på gulvet med. Ikke til feiing av gulv. :smiley-angelic006
Det er seriøst det smarteste jeg har hørt om i hele år... noe sånt må jeg skaffe meg!’ Her må barna pent belage seg på å plukke opp alt jeg mister, og alt de mister...
 
.. når du skal svinge igjen døra på klesskapet, men den stopper opp i magen. :shifty::hilarious:
 
... når du sitter, og jynger fra side til side, og i sirkel på wc :oops: For å få tømt blæra skikkelig:rolleyes:
 
... når du bare skal hvile øynene i noen minutter, og "plutselig" våkner med utsikla pute og bustete hår 2 timer senere. :wideyed:
 
Back
Topp