Du vet du er gravid når...

Når du spiser popcorn til frokost fordi du ikke orker tanken på noe annet og må spise litt for kvalmen.

Ferdigpoppa popcorn er genialt når man er kvalm
 
Når du beskytter magen fra 3 åring, og 1 åring som du vet elsker og slenge seg oppå deg bånn gass. Eller klatre på deg, og trokker hvor som helst :eek:
 
Du er dritsliten på jobb, men prøver å late som ingenting. Kjennes ut som jeg rakner innvendig :depressed:
 
Når du ser gravide personer sånn typ overalt! Haha [emoji23]
 
Når du, som vanligvis er litt av et matvrak, ikke har lyst på noe, og i allefall ikke kjøtt, fett, sauser.
I min forrige graviditet var jeg mer eller mindre vegetarianer, helt ufrivillig, for klarte ikke kjøtt. Ser ut som det blir sånn nå også [emoji13]
 
Nå du springer ut av stua med brekningsanfall fordi mannen din slapp en fjert i stua som du merka med en gang du kom inn. Og det endte med at du spudde i bosset på kjøkken :eek:
 
Når du kommer fra jobb og slenger deg på senga for å hvile litt.. så hører jeg: mamma kan du komme med litt saft og en tablett til meg? :woot::hilarious: Jeg glemte helt at sønnen min på 14 var hjemme fra skolen syk i dag :laughing025
 
Når du ligger i senga og titter i taket hele dagen uten å orke å røre deg. :sorry:
 
Back
Topp