Du vet du er gravid når...

Når du har blitt så glad i mannens boksershortser at du går til H&M og kjøper din egen pakke manne-boksershortser i Large fordi du ikke finner noe like komfortabelt i dameavdelingen. [emoji1]

Haha!
Nå vurderer jeg faktisk snart å kjøpe de her [emoji85]:
95a38900ced6a78f5d6f48141596199a.png
 
Når du endelig skjønner hvordan det er for damer med store pupper. Veldig rart når øyenkontakten brytes i samtalen og blikket vandrer nedover på kroppen din stadig vekk. [emoji15]
 
Når du tydeligvis ikke er helt over kvalmeperioden likevel i uke 24 og brekker deg i dusjen pga lukta fra shampoen... [emoji19]
 
Når du tydeligvis ikke er helt over kvalmeperioden likevel i uke 24 og brekker deg i dusjen pga lukta fra shampoen... [emoji19]
Å nei, det høres kjipt ut! :(

Når du, etter å ha brukt gravidbukser noen dager, tar på en vanlig bukse igjen... Og holder på å gå fra vettet på grunn av alt presset på magen.
 
Når mannen må knyte skoene dine og det er forferdelig om han ikke er hjemme.
 
Når man snart må be mannen klippe tåneglene for seg [emoji15]
 
Jeg går også bare i joggesko men de må jo knytes :hilarious: Jeg har faktisk ingen vanlige hverdagssko som ikke har knyting eller glidelås.
Mine er alltid knyttet så jeg bare trør oppi :) men hender at det må strammes litt, og da puster og peser jeg som en hval :hilarious:
 
Eller enda verre.. når man må be mannen om hjelp til intimbarbering :hilarious: Selv med speil er det helt håpløst, kutter meg mye og.

Det er bare å gi opp [emoji23]
 
Når du har puls i 140 bare fordi du gikk til togstasjonen og opp trappa til platformen. :eek: Og Fitbit-en mener du har trent i en time hver dag i det siste bare fordi du går litt til og fra jobb. :wideyed:
 
Når du som regel sover som en stein, men ikke nå mer.. [emoji19]
 
Når du gråter av og på i over en time, uten noen egentlig grunn.
 
Back
Topp