Du vet du er gravid når...

... du må ta av gifteringen og forlovelsesringen fordi fingrene har blitt for tjukke. :wideyed:

Ja ja, får ta dem på et kjede rundt halsen i stedet. Ser så dumt ut når jeg kysser eller går hånd i hånd med mannen ute, og han har på giftering. Vil ikke ha på meg at jeg er Den andre kvinnen, liksom... spesielt siden ikke babymagen synes så godt enda. :smiley-ashamed008
 
Når man går inn i hver eneste klesbutikk fordi det er salg på babyklær og man vil kjøpe ALT!
 
Når du går på butikken for å finne deg noe å spise til kvelds, og du ender opp med 3 poser twist. Hadde jeg lyst på? Nei. Spiste jeg noen? Nei..
 
Jeg sa vi måtte kjøpe en aux-kabel for et vennepar, siden vi allerede var i byen. Da var spørsmålet "...ja, men HVILKEN aux kabel er det snakk om?" Da syns jeg han var veldig streng med meg :arghh: Haha!:D

[emoji23]
 
Når du legger deg, og må tisse. Også tisser du, legger deg, også må du faen meg tisse igjen..

Sånn er det når vi skal kjøre bil og, eller på butikken. Tisser før man drar hjemmefra, så må man pokker meg tisse igjen 5 minutter senere... [emoji19]
 
Sånn er det når vi skal kjøre bil og, eller på butikken. Tisser før man drar hjemmefra, så må man pokker meg tisse igjen 5 minutter senere... [emoji19]

Mannen min ler hver gang jeg går mot badet å sier "seriøst, igjen?!" Svarer bare " prøv å vær gravid og ha en voksende baby i magen som omrokerer på alt av innvoller og presser mot alt for å få plass, da kan vi snakke"
 
.. du blir sliten av å spise lunch siden du må sitte bøyd så rart over bordet siden magen er i veien[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp