Du vet du er gravid når...

Når babyen begynner å sprelle hver eneste gang du putter noe som kan tygges i munnen, haha!

For ikke å glemme at du våkner med leggkrampe hver eneste gang du strekker på beinet.

Og det strekker i nedre del av magen da du reiser deg litt for fort eller strekker deg. Og alle rundt de tror du skal føde :D

Ting du kjøper fordi du synes de er så godt og du gleder deg helt sykt. Så smaker det forferdelig. :eek:

Og du skal kose deg på lørdagskvelden og det beste du finner er et grønt eple:Heartred
 
Last edited:
Når du sovner på sofaen hver dag etter jobb [emoji42]
 
Jeg sovner på sofaen med en gang frøkna har lagt seg (både til luren og på kvelden) :nailbiting:

Jeg har et stort problem med at guttungen er lenge våken når han har ferie. Så jeg kan jo ikke legge meg før han på kvelden :p
Dermed trenger jeg en power nap etter jobb for å klare å holde ut like lenge som han;)
 
Jeg har et stort problem med at guttungen er lenge våken når han har ferie. Så jeg kan jo ikke legge meg før han på kvelden :p
Dermed trenger jeg en power nap etter jobb for å klare å holde ut like lenge som han;)
Jeg er jo sykemeldt da pga bekkenet, så strekker meg ut når jeg kan :) ikke så mye på dagen som jeg kanskje kjenner hadde vært greit, men mest mulig ;)
 
Du begynner å gråte fordi noen gjør noe hyggelig for deg. :)
 
Når du får latteranfall som går over i gråt :hilarious: (samboer tøyset med frøkna og hadde baken hennes opp mot ansiktet, og da slipper hun noen skikkelige våte brakere rett i ansiktet på han. Jeg trodde jeg skulle dø av latter, men så merket jeg at jeg gråt etterhvert:hilarious::hilarious::hilarious:)
 
Når du møter en liten baby på 3,5 mnd (på jobb) og nesten begynner å gråte fordi du tenker på hvordan din egen baby blir:)
 
Når du ser barnevogner overalt, og snur deg etter for å sjekke hvilket merke det er og om den ser bra ut
 
Du vet du er gravid når nabobarna ringer på døra, for å vise frem til vennene sine at du har to babyer i magen
 
Back
Topp