Du vet du er gravid når....

...når du baker kaker for frysing til barselbesøk, og når den ene kaka blir en fiasko kastes den i gulvet, vasken og overalt i sinne og fortvilelse... :( Og man får en ingen kake på frys, en stor vaskejobb og masse kynnere fordi man sitter på huk og vasker gulv og hvite kjøkkenfronter med nedrent eplesylt og smuler.

*not my day* :(
 
...når du baker kaker for frysing til barselbesøk, og når den ene kaka blir en fiasko kastes den i gulvet, vasken og overalt i sinne og fortvilelse... :( Og man får en ingen kake på frys, en stor vaskejobb og masse kynnere fordi man sitter på huk og vasker gulv og hvite kjøkkenfronter med nedrent eplesylt og smuler.

*not my day* :(
Klem❤️
Gjør det enkelt. Kjøp ei kake eller kjeks og om du får til å bake ei kake, så sparer du den til en spesiell anledning☺️
 
Klem❤️
Gjør det enkelt. Kjøp ei kake eller kjeks og om du får til å bake ei kake, så sparer du den til en spesiell anledning☺️
:) Ja, tar i mot tilbudet fra mamma nå om at hun kunne lage litt kaker til å ha i frysen :) Jeg gjør jo aldri tabber og ting pleier å bli bra. Tror hjernen er litt vedsiden av seg selv for tida ;)
 
:) Ja, tar i mot tilbudet fra mamma nå om at hun kunne lage litt kaker til å ha i frysen :) Jeg gjør jo aldri tabber og ting pleier å bli bra. Tror hjernen er litt vedsiden av seg selv for tida ;)
Samme her. Har aldri hatt problemer med å bake, men plutselig måtte jeg lage den ene sconesen og browniesen om igjen. Aldri skjedd før og håper det bare er "ammetåka" og at jeg ikke har mista grepet:eek: :p
 
Samme her. Har aldri hatt problemer med å bake, men plutselig måtte jeg lage den ene sconesen og browniesen om igjen. Aldri skjedd før og håper det bare er "ammetåka" og at jeg ikke har mista grepet:eek: :p
Uff, stygt å si at det er godt det ikke bare er meg, men vi er vel litt på bærtur for tida ;) Satser på at det bare er det.
 
... du ut av det blå får lyst på julesylte... I august! :p
 
...du er høygravid når du for få dager siden var på stripping og kommer over "Magic Mike XXL" på på Netflix og ender opp med å se det med full forsterkeranlegg på under frokosten før kl 08 om morgenen mens mannen er på jobb ;) Åhoi, lover ikke bra for gutten i magen at mamma ser "strippefilmer" på formiddagene :p
 
Når du blir irritert på mannen forde han er så sta at han absolutt skal ha straks toåringen til å si ja når han spør om hun skal komme utav barnestolen.
Før han tar henne utav! :smiley-angry002
Hun ga jo klare tegn til å ville utav:smiley-angry019

Jeg lå dårlig på sofaen, og meg svarte hun ja, men når han spurte svarte hun nei. Og da tok han henne ikke.
Jeg ble så oppgitt og i grunnen forbannet at jeg reiste meg vasket henne ren for yoghurt med litt pustepauser pga kvalme, og diger hodepine kan du si, og tok henne med meg opp å la henne på vårt rom. Også gikk jeg å la meg selv på min datters rom så vi begge kunne sove uforstyrret så lenge vi trengte.
Jeg gikk ikke uten å si til han at jeg blir sur når han må være så forbanna pirkete mot ei som tydeligvis blir lei seg av at han er så sta.

Nå hentet han henne med en gang hun våknet hørte jeg å glad er jeg for det. For jeg hadde ikke våre god å ha med å gjøre vist ikke kjenner jeg på hormonene mine:cool14
 
... Når du står opp kl.03.00-04.00 hver natt for å spise mat Helst iskalde druer og yoghurt
Spiste aldri mat sent på kvelden eller tidlig på morgenen før, men det må til nå ☺️ Blitt en skikkelig matmums
 
Back
Topp