Du vet du er gravid når....

Blir en mester til å plukke opp ting fra gulvet med foten :happy:
Ønsker meg sånn klype med forlenger! Mannen min er flink til så mye men skittentøy har en tendens til å treffe gulvet... Snart tar jeg langkosten og soper med meg alt bort til trappa slik at jeg bare kan stå noen trinn ned å plukke derfra :p
 
...og har sv.dia. når en hamstrer sjokolade og lager klar brownies og 2 typer cookie dough til frysen for "etter på":eek: :p :D
 
Ja men det fortjener jo du da☺️Hvordan blir man fulgt opp etter fødselen forresten ift sv.dia?
Eneste jeg vet er at de tar prøver av den lille for å sikre at hun produserer nok insulin. Etter 3 mndr må jeg ta ny glukosebelastning for å forsikre at det ikke dreier seg om dia type 1 el 2. Men, iht dia sykepleieren kunne jeg fint ta meg en Stratos etter fødselen:D
 
...når du forteller at du har GBS i den nye bilen, og egentlig skulle si GPS... :p

Sånn går det når man tenker for mye på at man har GBS (Streptokokk B) i "hufsehuset" :( :eek:
 
...du begynner å sippe ved tanken på å etterlate den lille i barnehagen...om 1 år og hun er ikke født enda!!:eek: :p
 
Back
Topp